Wij hebben sinds kort een hele lieve mooie leuke (althans dat vinden mijn dochter en ik) Lusitano gekocht, zijn naam is Dancer, ik zal proberen paar foto's erbij te doen, en moet zowieso nog maken.
Maar nu wilde ik eigenlijk wel's weten of er mensen zijn die dit ras kent en ons er wat over kan vertellen zoals zijn ze betrouwbaar, kunnen ze goed dressuurmatig lopen, zijn't heethoofden of juist rustige paarden.
Alle info is eigenlijk welkom. Tot nu toe is't een geweldig paard, moest wel ff wennen aan de stal & manege maar gaat nu wel ok, wel erg voorwaarts en erg sterk.
Hoop dat ik hier wat wijzer zal worden, alvast bedankt iedereen.

Mariska
ben er dus nu nog achter aan't komen of dit uitproberen is of dat hij echt zo is, volgens zijn vorige eigenaresse was't een harstikke braaf paard en met pijn in d'r hart deed ze'm weg, ook op onze "proefritten" bij haar was hij Super dus ik denk dat't even een wenperiode zal zijn, we zijn dan ook pas 3 weken samen, maar hij hinnikt al als ik de stal in kom en gewoon allemaal kleine dingetjes die we met elkaar hebben dat ik er vertrouwen in heb dat de rest ook goed komt.
Matador!!
Matador=doder