Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik loop er regelmatig tegen aan dat mijn Fries op wedstrijd heel erg in zichzelf gekeerd is. Zijn hier mensen die dit ook kennen?
En dat gaat helemaal niet verkeerd gezien het feit dat ik zelden met haar train. Alle krediets voor mijn dochter.
2e proef toch nog 177 ondanks dat alles bijna in galop ging en ze tijdens mijn contra prachtige galopwissels liet zien. Hihi. Op naar de volgende wedstrijd.
Ik rij de 6 jarige kroon merrie Jitske Solje een Jisse x Fetse. We starten momenteel L1, we gaan niet zo vaak op pad maar zondag mogen we weer
jammer genoeg heb ik nog geen foto's van haar
Ik start mijn fries in de B, dit doe ik nu ongeveer sinds april en we hebben er nu zo'n 7 wedstrijdjes op zitten. In het begin was het best wel een beetje een drama. Hij is namelijk een behoorlijke drama queen, en ziet spoken in alle hoekjes. De eerste wedstrijden heb ik merendeels van de proeven niet uit kunnen rijden omdat ik hem niet verder kreeg dan op de volte bij A. Inmiddels gaat het al een stuk beter, dikke punten rijden we nog niet, maar het wordt steeds normaler om beide proeven uit te kunnen rijden. We hebben nu inmiddels 1 winstpunt bij de voorlaatste wedstrijd gehaald, laatste wedstrijd hadden we 179 en 176,5, dus we gaan de goeie kant op. Zondag gaan we er weer voor! 
Pien1989 schreef:Oh wat een leuk topic!
Ik kom me ook melden!
Ik start met mijn fries ook in de B. Heel grappig Fenia want ik herken in jou verhaal precies ons verhaal. Mijn fries is ook echt een draakje en heel onervaren. Ik heb sinds januari een startkaart en heb inmiddels 10 winstpunten. De eerste maanden haalde ik geen punten en was het echt gaan voor de ervaring. De laatste maanden rijden we puntjes en dat geeft toch wel moed. Ik heb op mijn eerste protocol van de eerste officiële wedstrijd gekregen dat mijn paard niet klaar was voor wedstrijden. Toen zakte de moed me wel in de schoenen... toch maar doorgezet en uiteindelijk geeft het resultaat. Ik merk dat ze in het buitenseizoen wel echt relaxter was dan binnen! Ik weet zeker dat dat bij jullie ook goedkomt fenia!
Welke regio starten jullie allemaal?
Dit zijn wij![]()
[ [url=m/PSNVAS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen maandag zijn we ook voor het eerst naar het bos geweest, dit was ook heeeel spannend maar hij vond het ontzettend leuk en deed het heel goed. Wel merk ik aan hem dat hij juist binnen rustiger is dan buiten, maar hij is ook wel een binnenbak gewend dus dat kan ook wel mee spelen. Ben heel benieuwd hoe hij het zondag gaat doen, in die bak is hij nog nooit geweest, maar hoop dan toch weer een winstpuntje te kunnen gaan rijden.
) en moet wennen aan het rijden met een handicap. Maar ik heb afgelopen weekend weer een wedstrijd gehad waar we wel gewaardeerd werden, met als resultaat 2 kleine winstpuntjes
.
.
Als ze dat nou eerder hadden gemeld had ik mij nog in kunnen schrijven voor een andere wedstrijd tot gister, maar nee
Nou maar hopen dat er 2 uitvallen, had er net zo'n zin in.. 

De ene is een 6 jarige merrie van Andries X Brandus waarmee ik nu Z2 mag starten. Zij is op het moment alweer 5,5 maand drachtig van Elias 494 dus we oefenen nu thuis rustig verder voor het Z2 tot aan haar zwangerschapsverlof.