Na verkoop van mijn 2 warmbloeden ben ik al enkele maanden op zoek naar iets nieuws. Het is me intussen ook duidelijk geworden dat ik absoluut een PRE wil, maar dan niet zomaar eentje.
Ik heb er een beduidend bedrag voor over om een hele aparte te vinden. En dan doel ik vnl op het vinden van een Pre met de kwaliteiten om minimaal op Prix Saint George niveau mee te kunnen draaien tussen de warmbloeden.
Aangezien ik nog nieuw ben in de wereld van PRE (ik ben via mijn vriend met ze in contact gekomen, maar die heeft ook nagenoeg geen ervaring om ze te vinden) zoek ik een betrouwbaar iemand die me bij deze zoektocht kan helpen. Geen bemiddelaars uit Spanje die de overschot van de Spanjaarden aan veel te hoge prijzen aanbieden en de trucjes teveel kennen. Ik heb er een groot budget voor over, maar dan wil ik ook kwaliteit.
Paard mag jong en onbeleerd zijn, en wil ze in de kudde gaan uitzoeken, maar dan moet ik met een betrouwbare persoon bij de fokkers binnen geraken en iemand die de adresjes ook kent.
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!!!
Trees