Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, wij kunnen geen hengst houden, Maar 19 op de 20 pre's zijn hengst. Ik zou hem wel laten castreren. Kan hij ook met alle andere paardjes de weide op!
heb er zo nog verkocht weten raken.

Libera schreef:Castreren kan altijd nog, ongedaan maken niet... Misschien gewoon te koop zetten als hengst met optie tot castreren?
Ceriadwen schreef:Ik snap überhaupt niet dat je hem hengst gelaten hebt maar dat terzijde.
Ik zou castreren, de kans dat je dit dier snel kwijtraakt is niet zo groot gezien de markt op zn reet ligt en het paard niet ergens in uitblinkt.
Zo kan hij in iedergeval een sociaal leven leiden zolang hij nog bij jou is, en later bij een ander
russel schreef:Ceriadwen schreef:Ik snap überhaupt niet dat je hem hengst gelaten hebt maar dat terzijde.
Ik zou castreren, de kans dat je dit dier snel kwijtraakt is niet zo groot gezien de markt op zn reet ligt en het paard niet ergens in uitblinkt.
Zo kan hij in iedergeval een sociaal leven leiden zolang hij nog bij jou is, en later bij een ander
Voor een Anda is dat heel,normaal, mijn anda hengst is veel makkelijker, allemans vriend dan mijn toenmalige ruin. Het is het ras...
Anoniem schreef:[OPG] PRE hengst laten?
Je hebt hier toch al een keer een topic over gehad?
Zelf zou ik hem castreren gezien zijn verleden.
Arrabel schreef:Libera schreef:Castreren kan altijd nog, ongedaan maken niet... Misschien gewoon te koop zetten als hengst met optie tot castreren?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Op de stal waar ik stond daar kwam ook een ruin die rond zijn 12de jaar was geruint.
Eindelijk mocht hij in de koppel maar het ging absoluut niet, omdat hij al 12 jaar niet meer in een kudde had gestaan wist hij totaal niet hoe hij zich moest gedragen waardoor hij alleen maar stond te slaan naar andere paarden en daardoor weer de andere paarden naar hem.
Als je bedenkt wat het beste voor je paardje is zou ik heb laten ruinen, en daar niet te lang meer mee wachten.