Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lhundol schreef:hey wat leuk, ik ben ook net terug! Mooie fotos en wat een ervaring dat je hebt mogen rijden!
Ben woensdag avond even op de beurs geweest en mn ouders meegenomen naar de show, wel leuk maar ik vond het jammer dat het eigenlijk gewoon circus acts waren en niet de PRE in al zn diciplines. Natuurlijk was frederique Pignon wel weer indrukwekkend met zn friezen.
Zaterdag ben ik de hele dag op de beurs geweest, helaas in mn eentje. Mn paarden vriendin met wie ik daar naar toe zou gaan en die toevallig goed spaans spreekt, moest helaas in nederland achterblijven. Door mn gebrek aan Spaans heb ik wel wat gemist voor mn gevoel. En ik werd raar aangekeken als meisje alleen tussen al die trotse spanjaarden en hun familie
Voor iedereen een echte aanraden, Sevilla is een prachtige stad, het eten is goedkoop en het beste wat ik in spanje heb geproefd qua tapas, de mensen zijn vriendelijk en ja het was elke dag 20 c en zonnig
En ryanair vliegt rechtstreeks vanaf weeze en eindhoven (jammer van de 9 uur vertraging door dichte mist op eindhoven op de heenweg)
nombrado schreef:Lhundol schreef:hey wat leuk, ik ben ook net terug! Mooie fotos en wat een ervaring dat je hebt mogen rijden!
Ben woensdag avond even op de beurs geweest en mn ouders meegenomen naar de show, wel leuk maar ik vond het jammer dat het eigenlijk gewoon circus acts waren en niet de PRE in al zn diciplines. Natuurlijk was frederique Pignon wel weer indrukwekkend met zn friezen.
Zaterdag ben ik de hele dag op de beurs geweest, helaas in mn eentje. Mn paarden vriendin met wie ik daar naar toe zou gaan en die toevallig goed spaans spreekt, moest helaas in nederland achterblijven. Door mn gebrek aan Spaans heb ik wel wat gemist voor mn gevoel. En ik werd raar aangekeken als meisje alleen tussen al die trotse spanjaarden en hun familie
Voor iedereen een echte aanraden, Sevilla is een prachtige stad, het eten is goedkoop en het beste wat ik in spanje heb geproefd qua tapas, de mensen zijn vriendelijk en ja het was elke dag 20 c en zonnig
En ryanair vliegt rechtstreeks vanaf weeze en eindhoven (jammer van de 9 uur vertraging door dichte mist op eindhoven op de heenweg)
ik ben met trans gevlogen. Enige nadeel is dat ze maar 3 keer per week vliegen.
Leuke is wel....woensdag morgen vroeg heen en als begin middag op de sicab staan. (beetje cultuur shok altijd) Vind het wel stoer dat je alleen gegaan bent hoor!
De show was in ieder geval beter dan vorig jaar. En , dit keer was het idd anders, maar als je elk jaar al de spaanse shows gezien hebt , is dit ook wel een mooie afwisseling.
Zelf vond ik naast Pignon (jammer dat ie met friezen werkt , hoewel die spanjaarden daar helemaal gek op zijn) ook de hip hop en horses show erg vindingrijk en leuk gedaan.
http://www.youtube.com/watch?v=XH4BuAsM ... ture=share
Alice327 schreef:Ik ben vooral benieuwd naar wat je van het Kyra Klass-zadel vond