en ook op zijn lijf heeft hij hier en daar "stipjes" van 3 a 4 witte haartjes. Wat kan dit zijn? Komt dit vaker voor bij Friezen? Kan het iets medisch zijn? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook op zijn lijf heeft hij hier en daar "stipjes" van 3 a 4 witte haartjes. Wat kan dit zijn? Komt dit vaker voor bij Friezen? Kan het iets medisch zijn?

ik denk dat het net als met mensen is. De een wordt vroeg grijs en de ander pas heel laat.
(die ik er natuurlijk uittrek
)
Heb wel meerdere jonge paarden gezien die al grijs werden
Al hoop ik toch wel dat hij zo lang mogelijk zwart blijft hihi o0melis0o schreef:Die van mij wordt in januari 11 jaar en ik heb hem aankomende december 2 jaar in bezit.
En het valt mij ook op dat hij sinds toen en nu toch wel op sommige plekjes wat meer witte haartjes krijgt .. Ik denk dat die van mij ook vrij vroeg grijs wordt, maar ach als dat alles isAl hoop ik toch wel dat hij zo lang mogelijk zwart blijft hihi
Annekeee schreef:o0melis0o schreef:Die van mij wordt in januari 11 jaar en ik heb hem aankomende december 2 jaar in bezit.
En het valt mij ook op dat hij sinds toen en nu toch wel op sommige plekjes wat meer witte haartjes krijgt .. Ik denk dat die van mij ook vrij vroeg grijs wordt, maar ach als dat alles isAl hoop ik toch wel dat hij zo lang mogelijk zwart blijft hihi
Ja als ie maar gezond blijft toch?