Ik hoor wel eens mensen dat ze hun fries scheren (de sokken niet) maar ik kan me hier nu niets bij voorstellen. Is er misschien iemand die zijn/haar fries geschoren heeft. Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Robijn__ schreef:dat van dat pompen lijkt me meer een conditie kwestie..... niks met de vacht te maken denk ik. Als je m dag en nacht op t land heb zou ik m niet scheren, hij heeft die vacht hard nodig als t nog veel kouder word, ondanks zijn deken! Dat kun je niet maken om zijn vacht eraf te halen!!
__Robijn__ schreef:nou volgens mij als een paard snel buiten adem is en veel blijft na pompen ligt het toch echt aan zijn conditie, maargoed dat vind jij niet, dus waarom laat je geen VA er naar kijken ? tenzij je zoiets hebt van zo ernstig is het niet ..
__Robijn__ schreef:naja jij kent je paard natuurlijk beter dus zal het zo zijn! maar naar mijn idee is het niet eerlijk om 'm te scheren en vervolgens met -8 buiten te zetten, ookal heb je een deken op ...... maargoed dat vind ik
yerevan schreef:Trouwens mede om die redenen heb ik het gedaan. Ook zwaar ademen in de winter. Nu ze geschoren is gaat het prima met de ademhaling. Ook mijn Fries is in prima conditie en daar ligt het dus echt niet aan.