Reclamo in ere herstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moravita

Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 21:16

Aangezien het topic over de andalusier Reclamo gesloten is kan ik daar deze foto niet meer plaatsen.

Ik wil graag iedereen bedanken voor de lieve mails en steunbetuigingen. Onze koning kan gewoon kiezen waar hij wil gaan wonen. Dankzij de goede zorgen van Joke zal hij er weer bovenop komen. We hebben een fijne plek voor hem gevonden en zodra hij vervoerd kan worden zal daar ook met de grootste zorg voor hem gezorgd worden.

Toch blijf ik moeite hebben met de foto's... Zoals ik ook al aangegeven heb kan ik er echt niet naar kijken. De dierenbescherming en alle aanverwante instanties zijn ingeschakeld. Dus eigenlijk mogen de foto's nu weg toch?

Ik kreeg een berichtje van iemand die heel lief reageerde op ons verdriet en onze onmacht. Ze eindigde met; deze mensen hebben evenveel hulp nodig als Reclamo. Ze moeten wel echt heel erg ziek zijn. Ik denk dat ze gelijk heeft.

Ik wil graag dat jullie een nieuw beeld in je hoofd prenten, die van de Reclamo toen hij bij ons weg ging. Zo zal hij er ook weer uit komen te zien. Ik weet dat ik een watje ben, maar ik vind het voor hem fijner als hij zo in jullie gedachte door het leven gaat....

Veel liefs aan alle echte paardenvrienden onder jullie. Er wordt vaak gemoppert op mensen van Bokt. Ze zouden zoveel opelkaar katten... Vandaag, na meer dan 150 berichtjes binnen 6 uur, blijkt dat er ook een heel ander Bokt bestaat.
Daar willen wij jullie heel hartelijk voor bedanken!!!!

Veel lieve paardengroeten
Ton en Aletta Duivenvoorden
Stal Moravita
Afbeelding
Afbeelding

Meraki

Re: Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:19

Hej,

Ik ken het hele verhaal niet, maar een vriendin wees met net op het inmiddels gesloten topic.
Verschrikkelijk.. dat je dit dan via internet zo terug moet zien..
Ik ben blij dat er in ieder geval een mooie toekomst is voor Reclamo.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:24

Geweldig! ik heb het vorige topic een stukje gevolgd. Geweldig dat dit prachtige paard gered kan worden en in ere herstelt word!
verschrikkelijk sneu, hij was gewoon niet meer te herkenne.. hoe mensen dit kunnen doen.. ik zou niet kunnen slapen

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:25

Jee ik heb het hele verhaal ook net gelezen.

Heb er gewoon geen woorden voor....dat zoiets heeft kunnen gebeuren Verdrietig

Hou Reclamo inderdaad in gedacht zo bij je. Als het aan de liefde en inzet van de mensen hier ligt, zal hij er weer zo uit zien.

Sterkte meid! Ach gut

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:28

heel heel veel sterkte voor jullie en voor reclamo, was een prachtig paard
en prachtig zal hij weer worden.

Heel raar van die mensen, voel je niet schuldig! Je kon er niks aan doen.

Heel mooi verwoord je verhaaltje en het komt vast weer goed, sterkte Ach gut

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:29

succes met het zoeken na een fijne plek...
Zouden jullie het niet moelijk vinden om weer afstand van hem te doen? Ik kan me voorstellen dat het vertrouwen in de mede mens behoorlijk is geschaadt...

Hij lijkt wel het paard van Sinterklaas Vork

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:30

Mooie positieve insteek OK dan!

en met bewonderenswaardig veel rationaliteit gesproken over de mensen die het zover hebben laten komen. Dat dit hele gezin en met name het jonge meisje hulp nodig hebben is denk ik de enige juiste manier waarop je dit kan zien.

Ik hoop en denk dat deze prachtige hengst (en de Andalusier ruin) er binnenkort weer gezond en gelukkig bij staat. Over een jaar kan je weer zo´n mooie foto maken!

enne.. je hebt het goed gedaan... sommige dingen kan je echt niet voorzien. Ach gut
Laatst bijgewerkt door Waves op 24-11-08 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

mieke81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:30

heel mooi geschreven, recht uit het hart... Ach gut
Reclamo alle sterkte gewenst mooie jongen Pling

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:32

hey fijn dat we zo een beetje geupdate kunnen blijven hoe staat het met de ruin en pony? gaan die ook naar jullie?

Met veel liefde en proffesionaliteit komt het vast goed!

tinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:35

Ik weet zeker dat hij er weer net zo mooi uit zal zien als op de foto en ook de anderen zijn in goede handen. Ik ben blij dat het andere topic gesloten is en hoop dat dat zo blijft!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:38

Ik blijf het verschrikkelijk vinden. Ik ken die mensen alleen van de verhalen die in het dorp de ronde gaan, maar dit had ik nooit kunnen denken..gelukkig bestaan er nog super mensen die wel paardenmensen zijn in hart en nieren. Veel sterkte nogmaals

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:43

Ik was al bang dat het in het barokke forum over hem ging. Helaas wel dus. Ik vind het heel triest voor hem (en voor jullie ook). Ze was zo blij met hem.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:57

Zo moet ie zijn;) Heb helaas ook de fotos gezien!
Succes & Sterkte

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:22

Moderatoropmerking:
We begrijpen de behoefte van TS om een ander plaatje van Reclamo mee te geven. We willen dit topic dan ook graag over hem houden; er zijn al twee topics gesloten en verplaatst en dat vinden wij eigenlijk wel genoeg. Aan iedereen dus de oproep om dit topic on-topic te houden.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:28

Fijn dat hij lekker kan opknappen en een blijvend huisje krijgt.
Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt als je die foto s onder ogen krijgt.
Sterkte en veel succes verder.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:31

zoals je wel weet zijn jullie al een van de weinige paardenmensen waar ik echt veel respect voor heb, en hier stijgen jullie toch alweer nóg een puntje Haha!
echt geweldig dat er ook nog mensen zijn die toch écht van de dieren houden Haha! OK dan!

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:32

Mooi dat je dit doet. Dat je de mensen die je steunen zo bedankt! Lachen

Helaas heb ik het andere toppic niet gelezen dus ken ik het verhaal niet. Is dit nog terug te vinden?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:36

nee, die zijn verwijderd. Maar wees blij, de foto´s staan nog op mijn netvlies. Fijn dat moravita nu een ander beeld geeft.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:38

Wat een mooie hengst is die Reclamo! Dat hij maar weer snel zo vrolijk en gelukkig uit zijn ogen mag kijken.

De foto's staan ook nog op mijn netvlies, Moravita dank je wel voor deze mooie foto, hopelijk wordt er binnenkort een topic geopend met daarin de voortgang van deze mooie hengst.

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:02

lieve mensen en lieve moravita,
iedereen onwijs veel bedankt voor alle steun om een juiste baas te vinden , ik heb vooropig 2 gegadigden die aan mij behoorlijk strenge eisen voldoen ene via moravita en de andere een persoon die reclamo nog kende van voordat hij naar zeeland ging ik hoop beide mensen snel te ontmoeten en hij moet zelf maar bepalen waar hij het meeste mee klikt
hij is hier pas net , maar heeft voor altijd een speciaal plekje veroverd bij mij op stal ,in mijn dromen en in mijn hart

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:09

Ik heb de andere topics ook gevolgd. Het is echt afschuwelijk wat er met zo'n mooi paard gebeurd is.
Moravita, het lijkt mij erg moeilijk om weer afstand van hem te moeten doen. Maar, hij verdiend het beste en over wat er gebeurd is, moet jij je echt niet schuldig voelen.
Heel veel succes met het in ere herstellen van Reclamo en voor hem: veel beterschap en een dikke knuffel.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:11

En zo kennen we lieve Reclamo, ik hoop dat hij weer zo wordt als vroeger Lovers

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:42

Misschien een idee om hier net zo'n geweldig topic van te maken als van Canjer. Geen gezeik over het verleden maar positieve verbeteringen in de toekomst,

Ik duim met iedereen mee dat ie maar gauw weer gezond en vrolijk gaat worden Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:53

Het gaat gelukkig(!!) weer helemaal goed komen met Reclamo, dat weet ik zeker. Ben voor het paard zooooooo blij dat ie weer in goede handen is. Hij verdiende dit niet, geen enkel paard verdiende het niet om zo verwaarloosd te worden. Vanaf nu is het over, en heeft Reclamo weer een nieuw begin!!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 01:01

Met jullie uitstekende zorg zal hij er ongetwijfeld weer zo uit gaan zien als op de foto. Dat je dit topic opent, getuigt wel van je liefde voor dit mooie dier. Ik hoop dat hij gauw een nieuw baasje kan uitzoeken en dat ze samen nog lang en gelukkig leven.