Tussen kind 1 en kind 2 op Friese hengsten gereden en na kind 2 life happened en 22 jaar niet gereden.
Maar het paarden virus verdwijnt nooit helemaal dus eind november stapte ik voor een proeflesje van een half uur, ivm mijn fybromyalgie even kort, voor het eerst weer op een paard, een mooie friese dame.
Ik was het nog niet verleerd, al moesten spieren en vooral mijn conditie even wennen.
Uiteraard had ik spierpijn de dagen er op, maar de normale, wat iedereen zou hebben.
Een kleine week later les 2. op tinker floor. Dit ging eigenlijk super, kon de draf al veel langer volhouden en zelfs het doorzitten ging super. Daarna een galopje proberen en toen ging het even mis. Floor gaf een klein speels bokje, helemaal geen probleem, bleef er keurig opzitten, maar mijn heupen vlogen op slot en vervolgens heb ik 3 weken last van mijn rug gehad vanuit mijn heup.
Ik was even bang dat dat het eind zou zijn voor mijn paardrijden, maar ik geef niet zo makkelijk op en ben gisteren weer een half uurtje gaan rijden en dit keer op mijn absolute droompaard kairel een prachtige PRE hengst. We hebben alleen gestapt en gedraafd en het ging echt goed en ik heb genoten.
Nu een klein beetje spierpijn , maar er zat ook een kleine 3 maand al weer tussen.
Je kunt dus wel zeggen dat ik erg hou van de barokke rassen en hopelijk winnen we gewoon een keertje de loterij om dat boerderijtje te kopen en een eigen paard

Ik geniet me al een poos suf van alle mooie foto's in dit stukje van het Bokt forum en dacht , laat ik ook een keertje wat foto's plaatsen, dus bij deze.
Foto 1 ik op Fries Victoria, foto 2 ik op Tinker Floor en foto 3, 4 en 5, ik op PRE hengst Kairel