Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! 
. Nariadni x Musca v. Muscat, lang niet zo 'extreem' als Namusca. Zo ook haar nakomelingen. Foutje van de natuur zoals Bterlaan al schreef! 

bterlaan schreef:Dit heeft niks met doorfokken te maken, dat is, zoals ik al zei, een constructiefout. Er is iets misgegaan bij deze merrie. Waarom denkt iedereen toch altijd dat afwijkingen direct erfelijk zijn? Dat is helemaal niet zo. Er zijn enorm veel afwijkingen die veroorzaakt worden door voedingsfouten, tijdens de dracht al, verwondingen, ongelukken, gewoon domme samenloop van omstandigheden. Zonder dat je de historie en/of voorouders van een paard kent, mag je nooit beweren dat een afwijking die het heeft, ook erfelijk is. Wees dus wel een beetje voorzichtig met het trekken van conclusies en het doen van negatieve beweringen op het internet, omdat het meestal ook nog over het paard van een ander gaat!
Midasje schreef:Naar mijn idee wordt er wel degelijk "gewerkt"aan een dish, het staat toch mooier wordt gezegt ik vindt het niet mooi mijn merrie heeft het namelijk ook niet.
detour schreef:Hoe je het ook wendt of keert; dit dier vind ik echt misvorm in het hoofd en het zal onwijs veel invloed kunnen hebben op de luchtwegen denk ik, of op de stand van de onderkaak. Vind het zielig.