Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonjoy schreef:Sha Peru (Pasch Vacan x Pasch Pionkha) is geboren in 1995. Hij heeft ook een aantal merries gedekt. Ik weet iemand die het paard kent. Ik zou die even vragen of ze meer informatie over dit paard heeft
Amirah schreef:Ik had inmiddels begrepen dat hij geen premie heeft als dekhengst.
Maar wil graag weten of hoe zijn afstammelingen het doen.
liesjeB schreef:bedoel je deze ? > http://www.allbreedpedigree.com/sha+peru2
ArabianRanch schreef:Amirah schreef:Ik had inmiddels begrepen dat hij geen premie heeft als dekhengst.
Maar wil graag weten of hoe zijn afstammelingen het doen.
Klopt, Sha Peru heeft nooit een premie gekregen op de hengstenkeuring, maar zijn nakomelingen zijn 9 van de 10 leuker als die van sommige 1e premiehengsten. Daarom zeg ik altijd... premies zeggen niks (alleen maar van het exterieur, maar zeggen niks over fokkwaliteiten). Sha Peru geeft hele leuke kinderen, ook vaak zwarte(die het volgens mij op de show [een paar jaar geleden] ook nog goed deden ook) !
Judith_VB schreef:Ik heb er een van Sha Peru x Pirosna. Het is een schimmel (voor blauw achter bruin) en heeft een topkarakter.
Is eerlijk, vreselijk knuffelig, let goed op zichzelf (laat zich dus niet alles aanleunen) en aan de ronde kant. Ik ken meer nakomelingen van Sha Peru en zijn allemaal vrij stevig.
Hij leert heel snel maar niet zonder er zelf ook over na te denken en een mening te geven.
cindybijl schreef:ik heb onlangs vernomen dat Amid (Sha peru x Varina C) te koop is of al verkocht is..
Judith_VB schreef:cindybijl schreef:ik heb onlangs vernomen dat Amid (Sha peru x Varina C) te koop is of al verkocht is..
Amid staat al een tijdje te koop.
Hij is heel stoer, echt een leuk paard. Mooi bruin en een mooi hoofd.
Bij interesse kan ik je in contact brengen met de eigenaar.
Judith_VB schreef:Ik ben van plan binnenkort eens een afspraak te maken met de heer Beets om Sha Peru eens in het echt te mogen bewonderen.
Misschien mag ik dan wat foto's maken die ik hier dan plaats. Moet het natuurlijk wel mooi weer zijn.