Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cookie1992 schreef:heb een vraagje ik ben behoorlijke fan van de arabische volbloed en zoek dna ook vaak online foto's van deze paarden. 1 ding vind ik altijd heel vreemd de vaak lichtere vacht rond de ogen en of de nek. Dit lijkt geschoren maar is dit ook zo?
Cookie1992 schreef:heb een vraagje ik ben behoorlijke fan van de arabische volbloed en zoek dna ook vaak online foto's van deze paarden. 1 ding vind ik altijd heel vreemd de vaak lichtere vacht rond de ogen en of de nek. Dit lijkt geschoren maar is dit ook zo?
)...wanneer de halspartij is geschoren komt de hals wat beter tot zijn recht.. Arabesk schreef:mijn vos-arabje heeft in de zomer ook hele kleine dunne haartjes rond z'n ogen soms bijna op het kale af, dat geeft ze die arabisch look. In de winter is het net een ijslander om te zien, maar dan op sateprikker pootjes.
Wij hebben hier s'winters ook altijd een hele kudde van die IJslanders!
CSAArabians schreef:Arabesk schreef:mijn vos-arabje heeft in de zomer ook hele kleine dunne haartjes rond z'n ogen soms bijna op het kale af, dat geeft ze die arabisch look. In de winter is het net een ijslander om te zien, maar dan op sateprikker pootjes.
![]()
Wij hebben hier s'winters ook altijd een hele kudde van die IJslanders!
![]()
...en s'zomers satijnen paardjes !!