Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jmc schreef:Titel spreekt voor zich lijkt me.
Veel meningen zijn hier in NL over verdeeld, het hoofd van de Arabische Volbloed.
Kleine oortjes, grote expressieve ogen uiteraard met veel dish, teminste zo zie ik ze het liefst!
In mijn ogen moet je een AV hoofdje al (bij wijze van) afstand herkennen.
Het Arabische Volbloed staat er om bekend. Zijn prachtige typische hoofd....

)
)
ArabianRanch schreef:- Magic Mon Amour (heb haar als veulen al gezien bij FS, ik was niet weg te slaan bij haar stal, wat een koppie had die toen al)

Misschien dat er ook eens een topic geopend kan worden met 'mooiste fundament'
Zahlina schreef:Euh gaan we dan selecteren op het "most classic head" of het meeste "most extreme head"???

de rest vinden we ook belangrijk hoor.. maar het hoofd staat in dit topic ff centraal..
CtjeLief schreef:en Om el Extreem uiteraard.. (ook mee getraind.. kwijl)
CtjeLief schreef:typisch zoals mensen op hun achterbenen gaan staan als het om mooie hoofden gaat.. alsof het verbodne is in NL.. het lijkt wel een soort taboe...
CtjeLief schreef:typisch zoals mensen op hun achterbenen gaan staan als het om mooie hoofden gaat.. alsof het verboden is in NL.. het lijkt wel een soort taboe...
Precious20 schreef:CtjeLief schreef:typisch zoals mensen op hun achterbenen gaan staan als het om mooie hoofden gaat.. alsof het verboden is in NL.. het lijkt wel een soort taboe...
Er zijn best mensen wiens arabier of ideale arabier geen mega dish hoeft te hebben.
Now you may shoot me![]()

ArabianRanch schreef:CtjeLief schreef:en Om el Extreem uiteraard.. (ook mee getraind.. kwijl)
... jij mee getraind, WIJ mee gedekt hahaha
kwijl hahahaKimH schreef:en Om el Extreem uiteraard.. (ook mee getraind.. kwijl)
... jij mee getraind, WIJ mee gedekt hahaha![]()
En ik heb het resultaat op stal staankwijl hahaha
Sorry dat was even offtopic

Tmroes schreef:Ik struikelde laatst over deze foto van Stavs Kru Sayd;
http://www.pearsonsviewarabians.com/20040507krusayd1.jpg
Moet zeggen dat ik nog nooit van de hengst had gehoord, maar die oogjes vind ik echt super!