Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rawaat

Berichten: 663
Geregistreerd: 11-08-05

Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:15

Wie heeft er een nakomeling van N.A. Joy (Warandes Plakat x Hamira)

Deze merrie heeft een aantal jaar bij Mazuna arabians doorgebracht. Ik had heel graag enkele nakomelingen van haar gezien

Alvast met dank

Tichla

Berichten: 43
Geregistreerd: 24-03-06

Re: Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:19

Op het arabierenforum zit iemand die pas een zoon van NA Joy gekocht heeft: Mazuna's Bahir.

Rawaat

Berichten: 663
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 18:38

Tichla schreef:
Op het arabierenforum zit iemand die pas een zoon van NA Joy gekocht heeft: Mazuna's Bahir.


Kan je mij de link pb-en voor foto's.

Ik ben zeker dat er nog nakomelingen van haar in Nederland moeten rondlopen, ze heeft bijna elk jaar een veulentje gegeven en ik vind niets terug op de allbreed

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Re: Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 00:09

Ze is pas bij Mazuna Arabians terecht gekomen in 2001 en heeft bij mijn weten voordien geen veulens gekregen.
Voor zover ik weet bracht ze naast Bahir nog één ander veulen, in 2002, de merrie Mazuna's Razzinah.

Rawaat

Berichten: 663
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 08:59

Sigrid72 schreef:
Ze is pas bij Mazuna Arabians terecht gekomen in 2001 en heeft bij mijn weten voordien geen veulens gekregen.
Voor zover ik weet bracht ze naast Bahir nog één ander veulen, in 2002, de merrie Mazuna's Razzinah.


Bedankt Sigrid.

Ik dacht dat ze langer bij Ellen-Marie had gestaan en ik dacht toch wel eens een foto van dat merietje te hebben gezien.

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Re: Gezocht nakomelingen N.A. Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:17

Hallo Eline,

Neen, ik informeerde 2 jaar geleden reeds naar NA Joy, en toen kreeg ik een e-mail (heb 'm nog als je 't wil lezen) met het verhaal van NA Joy. Ze schreef er expliciet waar ze vandaan kwam en hoe lang ze haar al hadden. Ze vroegen toen ook een belachelijk hoge verkoopsprijs waardoor ik haar heb laten staan.