GZ info over de hengst Aljczyk

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RhealLover

Berichten: 1692
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: In het Brabantse land

GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:41

Ik zoek allerlei info over de vader van mijn paard genaamd Aljczyk HT (Europejczyk x Alaska). Ik weet dat hij tijdje terug predicaat had behaalt op de renbaan maar ben erg benieuwd naar foto's van deze hengst gezien ik wel weer foto's kan vinden van Europejczyk.

Wie kan mij deze info verstrekken ??

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Re: GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 00:39

Aljczyk HT werd gefokt door Janow Podlaski in Polen, en draagt de vermelding 'HT' omdat hij in utero (dus nog in de moeder) bij Haras Thadia (Prof. Moonen) in St Michielsgestel (Nederland) terecht kwam.

In 2001 werd hij geëxporteerd naar België en nu staat hij bij de Heer P. Cardyn, in Bassevelde.

Aljczyk HT werd met veel succes uitgebracht in de rensport, en heeft dan ook het renpredikaat.

Hij won in 1994 onder meer een ren in Denemarken, werd datzelfde jaar 2de in de Nordland Stud Prijs (NL), 1e in de Giesbers prijs (NL), 1e in de Tersk Holland Prijs (NL) etc.

Hij stond tot verleden jaar ter publieke dekking, maar ik zag dat de Heer Cardyn hem dit jaar niet heeft laten vrijstellen. De Heer Cardyn heeft er zelf nakomelingen van, het is zijn persoonlijk rijpaard. Ook zijn kinderen rijden er mee én hij gaat voor de koets.

Als je wil bezorg ik je via e-mail de contactgegevens van Pierrot.
Laatst bijgewerkt door Sigrid72 op 12-01-07 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Re: GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 00:45

foutje...

Bandos
Berichten: 968
Geregistreerd: 17-10-06

Re: GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:12

Sigrid72,alles wat je over Alzcyk HT verteld is helemaal waar.Zijn nieuwe eigenaar heeft jaren geleden eens kontakt met ons gezocht ivm Rajzcek Haras Thadia.Dit is ook een zoon van Alzcyk HT,en in ons bezit.Helaas zijn wij al zijn gegevens kwijt.Ik stuur je even een "PM".Groetjes. Pling .

Bandos
Berichten: 968
Geregistreerd: 17-10-06

Re: GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:21

He wat een goed idee Celesta!!Ik kan je wel vertellen dat Alzcyk een donkerbruine henst is,en dat toen wij kennis met hem maakten hij heel erg braaf was.Net als zijn zoons Rheal en Rajzcek Haras Thadia.Ik ben ook heel benieuwd of er meer mensen ervaringen met hem hebben,al wisten wij wel dat hij in het bezit was van Dhr.P.Cardyn.Helaas alle gegevens kwijt.Nu maar hopen dat Sigrid72 ons verder kan helpen.Groetjes. Pling .

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Re: GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:38

Ik heb een PM gestuurd met de contactgegevens van de Heer Cardyn ! Veel succes ermee !

RhealLover

Berichten: 1692
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: GZ info over de hengst Aljczyk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 09:36

jazeker Bandos Knipoog sinds je contact had opgenomen met mij ga ik toch ook maar eens wat meer zoeken over mijn HTer Knipoog