Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zou een reactie in het andere topic niet logischer zijn geweest? Overigens snap ik je post trouwens sowieso niet, maar goed...ik vind al die karakteranalyses nav uiterlijkhedenpersoonlijk ook grote lariekoek...

vikki schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hier een eigen topic voor opent...Zou een reactie in het andere topic niet logischer zijn geweest? Overigens snap ik je post trouwens sowieso niet, maar goed...ik vind al die karakteranalyses nav uiterlijkhedenpersoonlijk ook grote lariekoek...
...vol bewondering heb ik dit gelezen maar ben wel tot de conclusie komen dat dit een beetje overtrokken is!
, toen ik de diverse reacties las in het andere topic (waar dit topic uit ontstaan is)...wij liefhebbers van het Arab ras blijken net zo temperamentvol te zijn als ons geliefde ras
(laat ze toch lekker l*llen, wij weten toch wel beter), houd de eer aan jezelf..of wees kort maar krachtig met het het geven van antwoorden, zou het zo jammer vinden als het Arab-ras zo in een (nog meer) verkeerd daglicht komt te staan, mede door de "opgefokte" reacties die door sommige Arab-fans gegeven worden!
sherif schreef:zelf heb ik dit boek ook in mijn bezit, en heb uiteraard gelijk even onze Arabjes geprobeerd te analyseren...vol bewondering heb ik dit gelezen maar ben wel tot de conclusie komen dat dit een beetje overtrokken is!
Ik schoot wel weer even in de lach![]()
, toen ik de diverse reacties las in het andere topic (waar dit topic uit ontstaan is)...wij liefhebbers van het Arab ras blijken net zo temperamentvol te zijn als ons geliefde ras
(laat ze toch lekker l*llen, wij weten toch wel beter), houd de eer aan jezelf..of wees kort maar krachtig met het het geven van antwoorden, zou het zo jammer vinden als het Arab-ras zo in een (nog meer) verkeerd daglicht komt te staan, mede door de "opgefokte" reacties die door sommige Arab-fans gegeven worden!

Aldewereld schreef:Boeken worden nog altijd geschreven door mensen. Het laatste woord zegt voldoende denk ik...
Citaat:die met flaporen zijn dom. die met een grote neus zijn wijs. en zo kan je nog wel even doorgaan.
Citaat:Mensen willen graag bevestiging hebben over ons zelf maar ook over onze dieren.
En juist dit soort analyse van uiterlijk kenmerken maakt dat men niet meer verder kijkt dan dat het boek (neus) lang is.