Es-Salám Arabians stopt met hun stoeterij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moshana

Es-Salám Arabians stopt met hun stoeterij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 21:59

Hallo allemaal,
Binnenkort verschijnt er ook een klein stukje in het AVS, maar ik wil op dit forum ook even laten weten dat wij na 25 jaar met onze fokkerij helemaal stoppen.
Wij worden nu een dagje ouder en slaan een andere weg in.
De bedoeling is dat wij zelfs ook onze laatste twee merries verkopen (onze mooie donkere Moshana en haar moeder), het breekt mijn hart, maar omdat we ook besloten hebben onze manege (stoeterij) te verkopen is het beter om helemaal geen paarden meer te hebben, vooral omdat wij veel willen reizen en dan niemand hebben om ze te verzorgen. Wij willen iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons en onze paarden (vooral RKS Haziz en Moshai en hun kinderen) en de leuke contacten en vriendschappen die door de jaren heen zijn ontstaan.
Wij blijven openstaan voor jullie, bel of mail gerust als er vragen zijn, indien mogenlijk zullen wij blijven helpen in de hoop dat iedereen blijft genieten van het mooie en lieve Arabisch
volbloedpaard.
De beste wensen Bob en Dana Treadwell. dtreadwell@wanadoo.nl

ArabianRanch

Re: Es-Salám Arabians stopt met hun stoeterij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:30

Dana en Bob,
Kan me voorstellen dat het aan jullie hart gaat om de laatste paarden te verkopen en helemaal met de stoeterij te stoppen Bloos!
Aan de ene kant kan ik het me ook wel voorstellen. Een daggie ouder, nog willen reizen e.d. Groot gelijk !!! Heel veel geluk in jullie toekomst, geniet van alle vrije tijd en geniet van de wereld. En veel sterkte nog met de verkoop van jullie 2 merries Ach gut

groetjes, Isabel

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:35

Dana en Bob,

Jullie zijn voor ons nu HET voorbeeld van eerlijke betrouwbare fokkers van het Arabisch Volbloed ras MET kennis van zaken!! 25 jaar lang zijn jullie actief geweest met het fokken van Arabisch Volbloed paarden, en dankzij jullie lopen er super veel goede nakomelingen rond van jullie (voormalige) hengsten: RKS Haziz en Moshai, verspreid over de hele wereld!! Go jij! Go jij! OK dan!

Wouter en ik zijn dan ook erg trots op jullie laatst gefokte Arabisch Volbloed kind, Alishai Salam, die wij van jullie hebben kunnen kopen! Afgod Daarnaast zijn we erg blij en erg vereerd met de hechte vriendschappelijke band die tussen ons is ontstaan, en blijven zeker lekker vaak langs komen bij jullie om nog veeeeeel meer te leren over onze gezamelijke passie: Arabisch Volbloeden!!!

We weten hoe moeilijk dit afscheid is voor jullie, en hopen dan ook dat jullie je rust en genoegdoening kunnen vinden in de reizen die jullie nog voor de boeg hebben! Daarnaast hebben jullie zo`n enome vriendenkring opgebouwd in dit wereldje, dat hoe je het ook went of keert jullie altijd in contact blijven staan met het Arabisch Volbloed wereldje (of je wil of niet Haha! )! Wij zijn in elk geval blij dat we mogen en kunnen zeggen dat jullie onze vrienden zijn!!! Knipoog

Een hele dikke knuffie van Wouter, Natascha en een knuffie van Ali

nahalnatseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:20

hoi dana en bob,

blijf het jammer vinden dat jullie stoppen ermee maar ik ben gelukkig geprezen met 3 meiden van jullie kind moshai
(shailana,rafiqa en saray)
ik ben super fier om te mogen zeggen dat wij in jullie vrienden kring behoren en dat we een goede vriendschap hebben.
geniet lekker van de toekomstige reizen en weet dat je veel mensen gelukkig hebt gemaakt met de mooie arabieren die jullie gefokt hebben
mensen met verstand en het hart op de juiste plaats
dat is wat jullie zijn
kusjes en heel veel sterkte met de verkoop van jullie laatste paardjes
en zoals sherif zegt jullie zijn een voorbeeld

Adhira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:17

Hoi Bob en Dana,
wel een moeilijk besluit om de laatste 2 nu toch ook weg te doen maar ze komen vast goed terecht deze 2 prachtmerries.
Dat jullie nog vele mooie reizen mogen maken.
Groetjes Debby en Rick
Adhira en Ashmira

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 18:03

Beste Bob en Dana,

Ik vind het erg spijtig te moeten lezen dat jullie ook afscheid gaan nemen van je oude meisje en haar mooie dochter. Feit blijft wel, dat ondanks jullie ermee stoppen, jullie een zeer goede naam en zeker ook erg goede Arabische Volbloeds achterlaten als aandenken in ons stamboek, iets wat lang niet elke fokker kan zeggen.

Ik heb het grote geluk een zeer bijzonder kind van jullie in mijn stal te hebben staan, die voor mij ook erg dierbaar is. El Faiyum Salam zal zijn, en dus ook jullie naam, op diverse manieren vaak en groot laten klinken, en steeds weer op zo`n moment, dank ik jullie voor het fokken van deze droom van een paard! OK dan! Afgod

Veel liefs, en geluk in de toekomst,

Samantha Zonneveld Fischer en Rick Dossantos.