ze is bij mensen thuis geboren en heeft altijd op wei gestaan. Door plotse heel slecht gezondheid van de eigenaars verkochten ze haar. Ik heb ze 2 maanden getest en heb ze daarbij elke dag gereden..
We hadden vlug een band en ondanks dat ze niet veel ingereden is heb ik nooit echte problemen met haar gehad..
kben engels rijden gewoon maar zij was western opgeleerd, dus heb 6 maanden engels met haar gereden tot ik western kon, dit gaf geen enkel probleem..
kben momenteel aant trainen voor endurance en heb al intiatie met haar gelopen. We zijn 1 !
Nu heb ik met mijn vriend een huis gekocht en heb ik minder tijd om elke dag naar manege te gaan dus ging ik op zoek naar een bijruiter..
Er zijn al zeker 10 mensen komen proberen zonder resultaat! mijn lieve arabier verandert dan in een onhandelbaar paard!
Als ze opstappen gaat ze al omhoog, ze wil niet draven en als ze draaft is het zo traag, ze wil niet in galop, ze loopt niet aan de teugel, ze bokt en maakt ze op allerlei manieren bang... zodra ik opstap is dit gedaan....Op deze manier vindt ik dus niemand...
kbegrijp niet dat ze zo doet.. Kan het zijn dat ze niemand anders verdraagt?
ik kan alles met hem, met het rijden is hij ook heel erg braaf.
naar dit
.
) En met rijden is hij ook zo makkelijk, mijn zusje van 12 rijdt er ook zo mee weg.