praline a.9203

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Phakhan

praline a.9203

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 16:16

hallo,
Ben op zoek naar de moeder van mijn arabier. Weet heelveel van de vader inmiddels, Kubay Khan maar van de moeder weet ik weinig. Haar naam is Praline, A9203, vader van Praline is Prophecy.
Ik heb inmiddels informatie opgevraagd bij het AVS. Laatste adres van Praline is Nieuwdorp bij de familie Loenhout maar deze familie is inmiddels niet meer bij het AVS geregistreerd als lid. Weet iemand meer? Dan hoor ik dat graag!
Dank jullie wel.
Groetjes, Astrid

Zahlina

Re: praline a.9203

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 19:19

Veel kan ik je niet vertellen maar heb wel iets voor je.
De halfbroer van jouw paard is Elmar's Pirelli (Naik x Praline).
En zo ver ik weet is de eigenaar van Pirelli actief op bokt en het AV forum.
Misschien kan zei je meer vertellen.

Gr Em

celticpony

Re: praline a.9203

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:21

wat leuk en weer bijzonder om een nakomeling van prof (opa)te zien. Wat een prachtbeest! Heb prophecy zelf als verzorgpaard gekend, bereden en hij heeft een hele speciale plek in mijn leven gekregen(14-09-06 overleden);vandaar mijn interesse.
Wie weet kan een andere exverzorgster van prof meer vertellen over praline. Zij heeft nl. uitgebreid de pedigree van prof proberen uit te zoeken. Ik kan je zelf ook nog wel eea wat over prophecy,helaas niet over praline vertellen. Er is ook meer info te vinden via www.allbreedpedigree.com.
Stuur maar pbtje alsje meer wilt weten! succes met je zoektocht