De manen van mijn paard snij ik soms bij in laagjes en het resultaat vind ik wel mooi, maar ik
was benieuwd hoe jullie de manen doen.
de staart probeer ik altijd een beetje in een punt te doen, ik vind het echt niet mooi staan zo recht afgeknipt.
Sommige show arabieren hebben een soort ja..hoe zeg je dat..een soort waaier staart..ziet er heel natuurlijk uit. weet iemand hoe je dat voorelkaar krijgt.
ciao!

Ze staat nu al weer helemaal bolliewollie.
, van zo'n staart mag menig arabieren eigenaar dromen. Ook al vlecht ik hem in en laat ik hem lang worden -> bereik ik dit nog niet hoor! Bandit heeft daarin tegen wel een SUPER staart (in 3 kleuren!!)
hij heeft erg dunne manen maar wel héél erg lang, ik spray ze dagelijks met antiklit en borstel ze maar heel weinig,zodat ze niet breken/of uittrekken.
Ik zit er nauwelijks aan en als ik er aan zit is het met antiklit (ongeveer maandelijks) en pluis ik hem helemaal uit met m'n vingers. Wat kan je er nou aan doen om iets voller te krijgen? Z'n manen groeien wel aardig snel (behalve zn voorplukJE dan). In een vlecht houden vind ie stront vervelend hij blijft dat er mee rondslaan (en lijkt me ook niet fijn om je haren altijd vast te hebben), en schrikt ie van z'n eigen staart(slag). Hij zou er wel niet veel aanleg voor hebben voor een volle staart, is wel jammer maar ja het is niet anders!
Staat prima