Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Zahlina schreef:
De Breeders evening was wel erg gezellig![]()
![]()

ArabianRanch schreef:Zahlina schreef:
De Breeders evening was wel erg gezellig![]()
![]()
ja indd, heb het één en ander meegekregen
was, oh wat heeft hij het zwaar gehad... hahahahaZahlina schreef:ArabianRanch schreef:De Breeders evening was wel erg gezellig![]()
![]()
ja indd, heb het één en ander meegekregen
Mmm dat is van horen zeggen.. hahahahahaha
Zahlina schreef:er staan voor volgend jaar een paar leuke ideeen die we gaan uitvoeren bv dressuurwedstrijd in nederland opengesteld voor de duiters.
. Er schijnen ook foto's gemaakt te zijn van de breedersevening.
..Zahlina schreef:Aurid en Jos liepen met een camera rond,
Citaat:zonder padron
Zahlina schreef:Aurid en Jos liepen met een camera rond, geloof dat er foto's bij zitten die ik nog weleens handig kan gebruiken tegen mijn lieve vriend..
Ik heb niet veel gezien, weet dus ook niet wie wat heeft gedaan, heb me wel lopen uitsloven op de dansvloer.
Ach het was gewoon gezellig..
Gr Em
Rawaat schreef:
Ik heb nog voor Jos en Aurid foto's aan t maken geweest... En er zitten een paar fantastische plaatjes tussen
jazz-fan schreef:Zag dat paarden met het handvat van de zweep op hun hoofd werden geslagen en dat was niet door Frank Spönle. Dat was door trainers waar veel NL-ers mee weglopen. Frank klopte Al Lahab nog liefkozend op de hals, maar dat zal verder niemand gezien hebben.of hebben willen zien.Ook heb ik op de nationale iemand een hengst zonder padron( en het dier deed echt niks) op de benen zien slaan.Ook dat was door iemand waar veel NL-ers mee weglopen.Dier kwam daarna de ring in en was zeik en zeik nat. Tja, jammer zoiets.... verpest wel de show zo.

Rawaat schreef:Ik heb nog voor Jos en Aurid foto's aan t maken geweest... En er zitten een paar fantastische plaatjes tussen
KimH schreef:Rawaat schreef:Ik heb nog voor Jos en Aurid foto's aan t maken geweest... En er zitten een paar fantastische plaatjes tussen
Even een vraagje tussendoor, hebben ze nu alweer een site???