All Nations Cup

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jazz-fan

All Nations Cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 11:52

Wie is er naar Aachen geweest? Ik ben zondag geweest. Mijn god, Al Lahab. Een pracht hengst. Royal Colors heeft ook een indruk op me gemaakt. Dat is eigenlijk nog wel zachtjes uitgedrukt. Wat een voorkomen heeft dat dier. Heb wel weer genoten. Op naar het EK Haha!

jazz-fan

Re: All Nations Cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 12:49

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:16

Hier nog een Aachen ganger, ben vrijdag om 21.00 uur aangekomen en zondag om 18.30 weer vertrokken...
Heb alleen helemaal niets van de show gezien.
Heb lekker rond gehobbeld in de dressuurringen en moet zeggen dat het weleens beter is gegaan Bloos .

De Breeders evening was wel erg gezellig Party!! Clown

Gr Em

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:52

Zahlina schreef:

ja indd, heb het één en ander meegekregen Party!!

Aachen was supergezellie, bij de fam. Darius super show gezien in alle rust en dat Royal Colours res.kampioen werd bij de jr hengsten echt super !! wat een pracht paard Pling

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:34

ArabianRanch schreef:
Zahlina schreef:

Mmm dat is van horen zeggen.. hahahahahaha
Het deed me goed om de engelse in de schaduw te zetten want dit jaar waren het toch echt de nederlanders die erg aanwezig waren.
Een vriendin van mij hoorde van een stel uit Oosterrijk dat de engelse het dit jaar wel erg maakte, totdat ze naar ons wezen waarop zij zei "joh dat zijn wij, hollanders" .... lol
Liep ook nog een barkeeper rond die om te Kusje was, oh wat heeft hij het zwaar gehad... hahahaha

Maar de dressuur was ook erg leuk, er staan voor volgend jaar een paar leuke ideeen die we gaan uitvoeren bv dressuurwedstrijd in nederland opengesteld voor de duiters.
En een samenwerking met de organisatie van de dressuur in Aachen.
Maar daar op een later tijstip veel meer over.

Gr Em

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:02

Zahlina schreef:
ArabianRanch schreef:

Mmm dat is van horen zeggen.. hahahahahaha

Knipoog

Zahlina schreef:
er staan voor volgend jaar een paar leuke ideeen die we gaan uitvoeren bv dressuurwedstrijd in nederland opengesteld voor de duiters.

heej, das leuk Pling

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 19:24

Niet alleen van horen zeggen. Heb ook het een en ander gezien van mensen waar de meeste NL-ers mee weglopen Lips are sealed . Er schijnen ook foto's gemaakt te zijn van de breedersevening.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:41

Aurid en Jos liepen met een camera rond, geloof dat er foto's bij zitten die ik nog weleens handig kan gebruiken tegen mijn lieve vriend Extreme duivel ..
Ik heb niet veel gezien, weet dus ook niet wie wat heeft gedaan, heb me wel lopen uitsloven op de dansvloer.
Ach het was gewoon gezellig..

Gr Em

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 20:02

Zahlina schreef:
Aurid en Jos liepen met een camera rond,

Yep, you are right Bloos Clown

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 15:12

Zag dat paarden met het handvat van de zweep op hun hoofd werden geslagen en dat was niet door Frank Spönle. Dat was door trainers waar veel NL-ers mee weglopen. Frank klopte Al Lahab nog liefkozend op de hals, maar dat zal verder niemand gezien hebben.of hebben willen zien.Ook heb ik op de nationale iemand een hengst zonder padron( en het dier deed echt niks) op de benen zien slaan.Ook dat was door iemand waar veel NL-ers mee weglopen.Dier kwam daarna de ring in en was zeik en zeik nat. Tja, jammer zoiets.... verpest wel de show zo.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 16:05

Citaat:
zonder padron

Zonder pardon dus

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:09

Zahlina schreef:
Aurid en Jos liepen met een camera rond, geloof dat er foto's bij zitten die ik nog weleens handig kan gebruiken tegen mijn lieve vriend Extreme duivel ..
Ik heb niet veel gezien, weet dus ook niet wie wat heeft gedaan, heb me wel lopen uitsloven op de dansvloer.
Ach het was gewoon gezellig..

Gr Em

Ik heb nog voor Jos en Aurid foto's aan t maken geweest... En er zitten een paar fantastische plaatjes tussen Clown

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:30

Rawaat schreef:

Ik heb nog voor Jos en Aurid foto's aan t maken geweest... En er zitten een paar fantastische plaatjes tussen Clown

Haha! Knipoog Haha!

ArabianStars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 17:38

jazz-fan schreef:
Zag dat paarden met het handvat van de zweep op hun hoofd werden geslagen en dat was niet door Frank Spönle. Dat was door trainers waar veel NL-ers mee weglopen. Frank klopte Al Lahab nog liefkozend op de hals, maar dat zal verder niemand gezien hebben.of hebben willen zien.Ook heb ik op de nationale iemand een hengst zonder padron( en het dier deed echt niks) op de benen zien slaan.Ook dat was door iemand waar veel NL-ers mee weglopen.Dier kwam daarna de ring in en was zeik en zeik nat. Tja, jammer zoiets.... verpest wel de show zo.

Toch vreemd dat jij opeens aanstoot neemt aan zulke praktijken. Zolang FS het doet is het dus prima, en als een ander het doet verpest het opeens de show ??? Vreemd....

Het feit dat Lahab een 'liefkozend klopje op de hals' kreeg, is kennelijk dusdanig zeldzaam dat het het vermelden waard is...? Lips are sealed

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 09:10

Rawaat schreef:

Even een vraagje tussendoor, hebben ze nu alweer een site???

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:20

KimH schreef:
Rawaat schreef:

Even een vraagje tussendoor, hebben ze nu alweer een site???

nee, nog niet...