Arabieren zo duur?!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:19

Inderdaad wat Rawaat zegt, zoveel kosten ze ongeveer nu en ik vind het eigenlijk helemaal niet duur.

Precious20

Berichten: 2096
Geregistreerd: 25-06-06
Woonplaats: België

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:05

Zoals Rawaat de prijzen voorstelt, zijn ze idd niet te duur.
Maar er zijn natuurlijk ook mensen die veel meer vragen voor een rijpaardje.

Rawaat

Berichten: 663
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:30

Precious20 schreef:
Zoals Rawaat de prijzen voorstelt, zijn ze idd niet te duur.
Maar er zijn natuurlijk ook mensen die veel meer vragen voor een rijpaardje.



Voor sommigen is dit duur, voor anderen is dit goedkoop (geloof me, de meesten vinden dit nog duur, heb een 3 jarige merrie voor 3000€ 6 maand te koop gehad)

Er zijn die meer vragen voor een rijpaardje, ik vind ook dat het er vanaf hangt hoeveel je paardje kan. Dit zijn meer de prijzen voor recreactierijpaardje. En er staat elke keer vanaf...€. Ik vind dit wel bodemprijzen. Maar zo is de markt nu eenmaal. Voor een gewoon tof ding krijg je niet meer geld.
Een markt hangt volledig is af van de vraag en aanbod. Is er veel aanbod en weinig vraag dan gaan prijzen naar beneden. Is er weinig aanbod en veel vraag, dan gaat de prijs naar boven. Nu zijn we op een moment dat er veel aanbod is.

Bij de egytische arabieren met de juiste pedigre (waar er veel minder aanbod is) liggen de prijzen vaak ook anders

Precious20

Berichten: 2096
Geregistreerd: 25-06-06
Woonplaats: België

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:46

Rawaat schreef:

Bij de egytische arabieren met de juiste pedigre (waar er veel minder aanbod is) liggen de prijzen vaak ook anders


Dju, en ik wil juist zo graag een Egyptische merrie. Aan welk bedrag mag ik me dan verwachten voor een jaarling merrietje? Het hoeft geen showpaardje te zijn, maar ik had toch graag een redelijke pedigree gehad.

bandosx

Berichten: 211
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Alcmaria

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:49

Enchidar schreef:
bandosx schreef:
zoals ik al zei vele anderen,dat houdt in dat het meer als een persoon zijn,en de naam kim b ben ik hier niet tegengekomen in het topic.....

gr martijn
dat zij pb leest van andere dat is toch wel duidelijk op het A.V. forum te lezen Lijst
maar nu maar weer on topic



om toch nog een keer off topic te gaan(laatste keer)

ik vind het toch erg opvallend dat ik jou een pb stuur en het antwoord inclusief het stukje dat ik jou gestuurd had van isabel lopez (arabian ranch) krijg............

dus emme had toch gelijk.....ze leest idd alle pb die er is!

gr martijn

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:03

bandosx schreef:
zoals ik al zei vele anderen,dat houdt in dat het meer als een persoon zijn,en de naam kim b ben ik hier niet tegengekomen in het topic.....

gr martijn
dat zij pb leest van andere dat is toch wel duidelijk op het A.V. forum te lezen Lijst
maar nu maar weer on topic



om toch nog een keer off topic te gaan(laatste keer)

ik vind het toch erg opvallend dat ik jou een pb stuur en het antwoord inclusief het stukje dat ik jou gestuurd had van isabel lopez (arabian ranch) krijg............

dus emme had toch gelijk.....ze leest idd alle pb die er is!

gr martijn
[/quote]

Heel toevallig kreeg ik dit pbtje doorgestuurd van Enchidar.
Wat wil je toch bereiken met dit gedrag ? Het lijkt wel een obsessie te worden voor je (obsessief compulsieve stoornis).

Nu maar weer ontopic Vork is ook zo sneu voor de TS.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:16

Ik voel een slotje aankomen...

Goh wat is het hier weer gezellig Scheve mond

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:19

Lijkt inderdaad een obsessie te worden voor een aantal..Achja, je kan het ook positief bekijken. Ze zijn je niet vergeten. Ontopic weer..Misschien een ideetje om een foto( link) te plaatsen van een arabje wat jij ziet als mooi en rastypisch.

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:26

Het mag wel zijn dat ik hier de boel ongezellig ben komen maken... Sorry hiervoor!
Maar het werd mij eventjes te veel! Ik ergerde mij eraan, en met mij vele anderen!
Het moest gewoon even van mijn hart!

Ik vind het jammer dat door bepaalde mensen de wereld van het Arabisch paard een slechte naam gaat krijgen... Ik vind vrienden ondereen veel leuker, dan altijd maar de beste willen zijn, of altijd maar het duurste paard te hebben, of altijd te doen alsof je alles het beste weet... Ik dacht dat we dit nu wel al genoeg gehoord hadden van sommige mensen hier! Laat ons alstublieft blij zijn met wat we hebben, en blij zijn met wat anderen hebben en waar anderen mee gelukkig zijn! Dàt is wat ik vind!

Lang leve ons Arabisch paard...
Al is het nu één met renbloed of met showbloed,
Eén met of zonder dish,
Eén met of zonder super ouders,
Eén met een bruin, wit, zwart of zelf paars kleur...
Iedereen ziet zijn paard graag, zelfs al is hij aardslelijk, hij kan dan nog zo lief zijn!
Amen Sigaar

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:28

ontopic weer.

liesB

Berichten: 417
Geregistreerd: 18-06-06
Woonplaats: zuid-Holland

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:39

nou de laatste tijd vind ik ze best wel duur ik heb nu een hengstje van een jaar was echt niet goed koop maar zijn bloedlijnnen zijn goed en ja dan betaal je daar ook voor maar dat wilden ik ook zelf Haha! maar ben er heel blij mee Pling

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Arabieren zo duur?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:24

Slotje.

Ik gooi dit even in overleg met de andere mods. Lachen