Nakomelingen van Haziz

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 09:37

Hoii,,

Heeft iemand hier misschien een nakomeling van Haziz?
Mijn instructrice heeft pas geleden nog een dochter van Haziz gekocht ( Mujannah Salam )..
Een mooie vos merrie (misschien verteld ze zelf wel meer in dit topic )

Groetjes van Mandy

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Re: Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:24

manniejJ schreef:
Hoii,,

Heeft iemand hier misschien een nakomeling van Haziz?
Mijn instructrice heeft pas geleden nog een dochter van Haziz gekocht ( Mujannah Salam )..
Een mooie vos merrie (misschien verteld ze zelf wel meer in dit topic )

Groetjes van Mandy


had al even mail gestuurd naar je instructrice, wij hebben nl de paarden vlakbij jullie staan (4 Arabisch Volbloeden), wij hebben bij dezelfde fokker (fam Treadwell) een jaarling merrie gekocht, een dochter van Moshai! Knipoog
Mujannah is een ontzettende lieve aanhankelijke merrie die erg van knuffelen houdt Knipoog

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Re: Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:18

Wij hebben een RKS Haziz zoon van 14 jaar oud. Spierwit, Egyptisch gefokt en wij werken met hem in de vrijheids en hogeschooldressuur. Echt een wereldpaard!!!! Pling

Limgardur
Berichten: 122
Geregistreerd: 25-04-05
Woonplaats: Heerde

Re: Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 10:25

Hoi hoi, hier ben ik dan... De trotse eigenaar van Mujannah Salam!!! En ze is leuk!!!!!!!! 's Morgens laat mijn moeder al vroeg de paarden uit de paddock de wei in, maar Mujannah wil dan niet en mijn moeder krijgt haar niet te pakken. Ze krijgt dan hooi in de stal en als ik kom een stukje appel en het halster om. Dan begeleid ik haar langs het stroomdraad en trekt ze een mega-sprint naar de anderen. Ze is super lief en zal nooit schoppen of bijten naar je. Gister heeft ze een echt zadel op haar rug gehad om te oefenen, een western Barefoot. Dat ging allemaal heel erg goed. Daarna heb ik haar los gelaten in de bak en nam ze een mooie sprong over een hindernis waarmee ik de bak gedeeltelijk door midden had gedeeld. De balk lag scuin, maar ze sprong over het midden en extra hoog. Heel vloeiend zag het eruit. In de wei komt ze altijd even naar me toe en als we buiten zitten te eten dan staat ze gezellig bij het hek te kijken. Ze geniet van de bedrijvigheid op het erf en is nergens ècht bang voor. Alleen voor het stroomdraad, maar daar was ze van de week onderdoor gegleden in een gekke bui en zal wel veel schokken hebben gehad. Zelfs toen ze daardoor in de andere wei stond kwam ze weer naar me toe. Nu moet alleen de stroom eraf als ze door het gangpad naar de paddock moet en dan gaat het goed.

Gioiello

Berichten: 112
Geregistreerd: 03-03-05
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:12

Ik heb een RKS Haziz dochter. Ook gefokt door Treadwell. Geweldig lief dier is het Lachen .

naomivenema

Berichten: 82
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Monster.

Re: Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:10

wij hebben een vosje

clauwtje74
Berichten: 6
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: delft

Re: Nakomelingen van Haziz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:36

ik heb ook een dochter van Haziz Farasha Salam