Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij hebben momenteel 2 Straight Egyptians in ons bezit, een prachtige 3 jarige hengst: Khaliq Galvan (Hamra Aligance (v. Ali Valentino) x Gamra (v. Maysoun) schimmel en een enorm bewegingswonder
(tenminste thuis..op shows is nog even afwachten
) en zal uitgroeien tot een grote kerel (gaat denk ik uitgroeien richting de 1.60)..dan hebben we ook nog sinds pas een Straight Egyptian jaarlingmerrietje: Alishai Salam (Moshai (v. Simeon Shai) x Lar Ashana (v. El Masri Amir) schitterend vosje met blonde manen, ook zij zal een uitgroeien tot een grote dame (1.55 of groter)
sherif schreef:dan hebben we ook nog sinds pas een Straight Egyptian jaarlingmerrietje: Alishai Salam (Moshai (v. Simeon Shai) x Lar Ashana (v. El Masri Amir) schitterend vosje met blonde manen, ook zij zal een uitgroeien tot een grote dame (1.55 of groter)![]()

Marriiel_ schreef:hoe vinden jullie egyptische arabieren rijden?
Marriiel_ schreef:hebben jullie ook foto's van ze? zou ik graag willen zien
ik vindt de meeste arabier rassen wel mooi, maar dit ras in net iets specialer! 

kootje schreef:sherif schreef:dan hebben we ook nog sinds pas een Straight Egyptian jaarlingmerrietje: Alishai Salam (Moshai (v. Simeon Shai) x Lar Ashana (v. El Masri Amir) schitterend vosje met blonde manen, ook zij zal een uitgroeien tot een grote dame (1.55 of groter)![]()
Even offtopic![]()
Vertel Vertel! Is er een mooie dame bijgekomen? Heb je foto's? Ben zeer benieuwd
Alishai...is dat niet t merrietje van Dana Treadwell trouwens??