Pony met arabisch en pools bloed(v.Numizmat)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moi_gitte

Pony met arabisch en pools bloed(v.Numizmat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:39

Ik rijd een pony met Arabisch en Pools bloed, Haar vader is Numizmat, de pony heet trouwens zelf Kartini. Eigenlijk zou ik graag wel wat nakomenlingen van Numizmat willen kennen omdat ik de moeder van kartini niet ken. Dit blijkt iets van pools bloed te zijn. Je zou denken, een rare combi, maar het is helemaal geweldig, een arabische pony met mooie brede schouders:D Supers is ze
Jullie snappen het al, ik wil ook eigenlijk wel graag weten of jullie het met me eens zijn, dat het een leuke combi is, dat pools met arabisch bloed . Een beetje vreemd, maar wel lekker
Afbeelding
Het proefje
Afbeelding
En het inrijden, verkeerde volgorde haha

Afbeelding
En dit is dr dan m'n knappert;)

Bren79

Re: Pony met arabisch en pools bloed(v.Numizmat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:27

Monsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:46

Mijn Arabier is ook voor een groot gedeelte Pools en daarnaast Russisch, maar brede schouders heeft ze niet...

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 21:35

Is Kartini een volbloed arabier? Pools boed, wat bedoel je precies? Het kan zijn dat je arabier poolse bloedlijnen heeft. Mijn arabier heeft ook Numizmat in haar pedigree.

Sigrid72

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:31

Als jouw merrie Kartini heet, dan is ze een zuivere arabische volbloed, destijds (in 1988) geboren in België (en geregistreerd onder BA - 1410). Ze heeft minstens één veulen gegeven.

Haar moeder, Warandes Jasmein, is heus niet Pools, en komt uit een bekende moederlijn. Als je een beetje engels kan dan wil ik je wel doorverwijzen naar een site waar ik haar hele moederlijn heb weergegeven ,samen met alle showsuccessen.

Sigrid72

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 14:11

Ondertussen zijn we er dus achter gekomen dat het om de arabische merrie Kartini gaat, die weliswaar op een poolse moederlijn (binnen de arabische volbloeden) teruggaat, maar waarvan de moeder geenszins helemaal pools is gefokt Lachen

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:39

De ts beschrijft het als een kruising, maar je heb poolse en Rusische arabieren, gewoon een arabier dus!