Heeft/Kent iemand 't veulen van Naomi (nu geen veulen meer)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Piekjuh

Heeft/Kent iemand 't veulen van Naomi (nu geen veulen meer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 17:31

Hoooiii,, ik ben opzoek naar het veulen van mijn paard Naomi (nu geen veulen meer).
Dit paard heeft ze bij haar vorige baasje gekregen, de leeftijd waarop ze het veulen kreeg weet ik niet.
Ik weet ook niet of het een hengstje/merrie was (ik dacht 'n merrie..)
Wat info:
-Moeder Naomi, vader Lobbeke
-opa ( ) Dosator ox oma( ) Joy
-ik heb enkele foto's gezien van 't veulentje, ook een vosje (net als der moeder) en witte benen, meer weet ik niet..
-Naomi is ingeschreven bij NRPSstamboek, verders is bijn alles in de familie arabier
heb jij of ken jij misschien dit paard?
zou je dan misschien wat info en foto's willen sturen? lijkt me namelijk heel leuk

xxx
Piekj

Piekjuh

Re: Heeft/Kent iemand 't veulen van Naomi (nu geen veulen meer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 14:47

O ja,
er heeft ook nog een advertentie van het veulen gestaan op de Animal Ranch Spirit, maar daar kunnen ze niks achterhalen...
En... het veulen kan ook 'n schimmeltje geworden zijn --> want Lobbeke (vader) is schimmel, en in Naomi's moeder is ook schimmel, er zit dus veel schimmelbloed in

Timbers

Re: Heeft/Kent iemand 't veulen van Naomi (nu geen veulen m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 19:17

Misschien kan dit je helpen Piekjuh bij het vinden van Naomi's veulen....ik ken Naomi namelijk (al als veulen Haha! ) Het veulen van Naomi is een merrie en is een schimmel, ze heet Laray (weet niet of ik het goed geschreven heb Bloos ) en is gefokt door F. Althof. Ze is volgens mij via Fred naar een hoefsmid verkocht....Het was als veulen een schattig beestje maar ik ben toen van stal veranderd. Ze wsa heel donker vos toen ze geboren was maar toen ik haar later nog eens gezien heb (toen ze een jaar was geloof ik) was ze al een beetje op weg om schimmel te worden Knipoog Volgens mij is ze trouwens geboren in 2001 of 2002 (weet niet meer precies)
Succes je zoektocht!