Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maradamas schreef:Zo te zien zijn ze gemaakt bij de fam. Dijkstra in Terwispel. Klopt dat?
En heb je dan misschien ook nog foto's van hun hengst Ashkar?
maradamas schreef:toch goed gezien dus dat ze daar gemaakt zijn![]()
Ik heb een nakomeling van Ashkar, en de opa (moeders kant) van mijn paardje is Jaguar.
enkele jaren geleden moest ik met mijn paardje naar Terwispel om hem te laten chippen en zo kwam ik toevallig bij de fokkers van mijn paard terecht. Ik heb een aantal familieleden van mijn paard gezien en dat was erg leuk! Maar inderdaad... erg veel wit.
Ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen, maarja. Mijn paard heeft ook redelijk veel wit, maar ik kende hem al een hele tijd en toen zijn vorige eigenaresse hem wilde verkopen kon ik gewoon geen nee zeggen!![]()
(lekker offtopic trouwens)
Groetjes Marrit
myk96 schreef:Mijn vader heeft Madams Marloes gekocht als enter. Een mooie beetje eigenzinnige koffievos. Ze is 5 jaar geleden gestorven. Ze heeft heel veel goeie sportpony's gebracht. Waaraan we zelf nog veel plezier beleven . Onlangs nog bij haar laatste veulen, nu dus 6 jaar, welke sinds vorig jaar in de sport wordt uitgebracht wezen kijken.