Wie heeft er hier allemaal een half-arabier met papieren (geen nrps)??? Met bijvoorbeeld BAPS-papieren (Belgisch Arabisch Paarden Stamboek).
Bijvoorbeeld kruisingen zoals:
- pinto x arabier
- saddlebred x arabier
- fries x arabier
- fjord x arabier
- haflinger x arabier
- kwpn x arabier
- boerenpaard x arabier (ja bestaat echt)
En wie doet er mee aan shows? Meestal vinden deze shows plaats tijdens arabieren shows en is het een soort subrubriek...
Ik heb zelf namelijk een kruising KWPN x pinto-arabier met BAPS papieren in aanvraag. Graag zou ik hier wat shows mee doen enzo. Verder wil ik haar ook laten dekken door een volbleod arabier.
Wie weet meer over het trainen en showen van half-arabieren? En waarop wordt vooral gelet bij zulke shows?
Iemand enig idee waar en wanneer er half-arabieren shows plaatsvinden dit jaar? Of beter gezegd, arabierenshows met een subrubriek voor half-arabieren.
En wie vindt dat er specifieke shows zouden moeten bestaan voor half-arabieren? Wie heeft hier interesse voor?
Zo, dat waren mijn vragen ongeveer, haha... Nou ik hoor graag een antwoord
Lang verhaal, om kort te maken, ík heb de papieren moeten aanvragen, terwijl de vorige eigenaar dat al heel lang geleden had moeten doen! Na lang wachten en van hier naar ginder gebel en geleur, komt het allemaal in orde