[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:18

Om die reden was ik gisteren ook zo verdrietig... Moet er ook 1 uit... ;(

Nee hoor gewoon op november laten hangen dit jaar; m'n knappe mannetjes! <3

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:20

:oo moet je er eentje wegdoen Yildiz? Want je hebt er (straks) 4? Tie, Nour, Zaartje en veulie van Jazzy? En je wil er maar 3?

Tieneke

Berichten: 21693
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:21

Oh Yildiz... :(

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:23

Oh natuurlijk Yildiz, jouw mannetjes staan op de kalender van dit jaar in november, Asiyah volgend jaar hihi :D

Ooh NIET leuk, moeilijk moeilijk :\

Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:43

Jaleesa heeft veel kwartjes laten vallen :') Ik moet soms ook even spieken in een profiel wie welk paard ookalweer heeft of hoe ze heten hoor :))
Lisa, wat raar zeg van het paspoort. Helemaal de reden die ze er bij hebben gegeven... Is hun fout, jij hebt alles ruim op tijd aangevraagd!! en positief neiwus over Gary, gelukkig :D
Noah mag geen biefstuk worden omdat hij bute heeft gehad :j
Tieneke, dat is ook spannend zomaar 2 agenten op de stoep met zo'n raar verhaal! Ben je al iets wijzer?
Saskia, ik hoorde het al! Ik blij dat ik Utrecht niet uit hoef :7
Eline en Desiree, succes vandaag met de DA!
Een paarden max, daar zit ik al aan! Heb momenteel een max van 1 :+ Als er tzt meer financiële ruimte is en Noah 'te oud' wordt voor de sport dan komt er een paard bij. maar Noah zal nooit verkocht worden, die heb ik al 10 jaar en ik zou het niet over m'n hart kunnen krijgen. Ik heb zo veel plezier van hem, en mijn moeder is toch ook wel heel erg aan hem gehecht, ook al ziet ze hem tegenwoordig niet zo vaak meer.
Yildiz, wat balen zeg!! Worden het er te veel met de beebs er bij? :(:)

Ik ben weer happy, gisteren stond ineens vriendje voor de deur, die kwam mij verrassen en opvrolijken :)) en Noah wordt vandaag gereden door mijn bijrijdster, ben zo blij met dat meisje! :D ze is lief voor hem, rijdt hem heel netjes en Noah neemt haar al niet meer in de maling :)

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:44

weet je nog hoe ik heet Tam :P

Lief vriendje heb je :D en lieve bijrijdster :j

Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:45

Ja jouw naam weet ik nog wel hoor _O- Maar vooral bij de nieuwe mensen, jij hobbelt hier al een tijdje rond :))

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:46

en we hebben al 2x gemeet, dat helpt :))

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:48

Lastig... Paarden moeten verkopen...

Mijn Max is ook 1. En die heb ik nu :) wie weet later ooit meer. Maar later is over meer dan 10 jaar. M'n kinderen krijgen natuurlijk wel een schattige welshpony oid :P als ze lief zijn _O-

Leuk Tammy, dat je vriend zomaar langs kwam. Ik zie de mijne bijna elke dag :o erg slecht eigenlijk, zo slecht als ik zonder hem kan tegenwoordig.

En iedereen succes met DA's hopelijk alles in orde met de paardjes

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:49

Katja heeft mij toegevoegd op FB dus dat helpt met onthouden :P

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:49

Jaaa en op 'onze' facebook pagina haha.

Tieneke

Berichten: 21693
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:54

Tam, had je vriendje iets goed te maken? :D

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:55

Ik zie mijn vriendje ook elke dag maar een verrassing is altijd goed :D Laatst kwam ik doodmoe thuis en had hij rozen meegenomen <3

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:55

set_elkol schreef:
Jaaa en op 'onze' facebook pagina haha.


Ja inderdaad, moet snel m'n camera maar eens opduikelen voor goeie foto's van Bayard :) dan kan ik die er op zetten.

Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:04

Ja dat scheelt ook wel Kat :)) en we hebben inderdaad FB! en awwwwwh romantisch van je vriendje! :+:

Corrina, dat heb ik mijn vriend ook al vast ingefluisterd, als wij kinderen krijgen komt er een kleine welshpony _O- en als t kind niet wilt rijden dan moet hij/zij gewoon mee op zondag een ritje met de kar maken :)) Mijn vriend zie ik meestal 3-4 dagen per week, maar afgelopen week was er vanalles waardoor het steeds niet kon. Ik was er een beetje teleurgesteld om, vooral omdat maandag onze vaste avond is dat we bij elkaar komen en hij niet zou kunnen. Mijn moeder ( :)) ) had hem een appje gestuurd dat ik een beetje verdrietig was en zo'n last had van mijn been, en dat hij mij maar even moest opvrolijken. Toen had hij dus naar haar gestuurd dat hij onderweg was, en ze niks mocht verklappen aan mij :oo

en toen stond ie gisteravond dus ineens voor de deur :+:

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:07

Ik heb Blue al voor de kinderen :)) een shet komt er sowieso nooit meer haha dus dan is zo'n pony voor de kids leuker. :P

Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:07

Noah is een beetje te groot voor kleine kinders, dus dan maar een mini-Noah er bij :))

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:15

Tammy_ schreef:
Ja dat scheelt ook wel Kat :)) en we hebben inderdaad FB! en awwwwwh romantisch van je vriendje! :+:

Corrina, dat heb ik mijn vriend ook al vast ingefluisterd, als wij kinderen krijgen komt er een kleine welshpony _O- en als t kind niet wilt rijden dan moet hij/zij gewoon mee op zondag een ritje met de kar maken :)) Mijn vriend zie ik meestal 3-4 dagen per week, maar afgelopen week was er vanalles waardoor het steeds niet kon. Ik was er een beetje teleurgesteld om, vooral omdat maandag onze vaste avond is dat we bij elkaar komen en hij niet zou kunnen. Mijn moeder ( :)) ) had hem een appje gestuurd dat ik een beetje verdrietig was en zo'n last had van mijn been, en dat hij mij maar even moest opvrolijken. Toen had hij dus naar haar gestuurd dat hij onderweg was, en ze niks mocht verklappen aan mij :oo

en toen stond ie gisteravond dus ineens voor de deur :+:


Lief!
Mijn vriend komt vaak nog even snel langs gefietst als we het allebei druk hebben, anders word ik ook verdrietig :P

En een AV is net wat te groot voor een kind, dus dan inderdaad een welsh. Alhoewel een ijslander ook wel leuk is <3

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:16

Ik ben opgegroeid met een IJslander <3 loved it.

Afbeelding

Tieneke

Berichten: 21693
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:20

Als er later een kind is (één kind), dan wil ik daar ook wel iets voor bedenken. Maar dan een pony waar zij/hij lang plezier van kan hebben. Mijn nichtjes van 4-6 jaar hebben nog op Falco gezeten en die was bij hen veel braver dan bij mij :+

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:21

Mijn oppaskind van 2 roept nu de hele dag 'Paard!!!'
Als mijn moeder een liedje zingt over een olifant moet het ook ineens over een paard gaan. En als ik mijn computer pak wil hij fotos zijn van Bayard. En dan roept hij 'mijn paard!'
ik: 'Neeeeeeee, mijn paard!'
En dan zegt hij 'Nee mijn paardje!'

Hij heeft ook al bij mn zusje voor op het zadel van een KWPN'er gezet. paard is ruim 1,70 m. Nergens bang voor dat kind :))

Ouders hebben niks met paarden _O-

katjen
Berichten: 261
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: schwerinsdorf

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:30

wat een romantische kerels hebben jullie zeg , ik heb in de 6 jaar samen.wel 1x bloemen gehad en dat was me trouwboeket _O-

Tieneke

Berichten: 21693
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:33

Haha :') Ik mag absoluut niet klagen. We zijn nu dik 4 jaar samen waarvan 1 samenwonend, en hij blijft me verrassen :-)

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:38

Ik ben nog maar 2 maanden samen met mijn vriend :P
Echt heel kort, hiervoor heb ik 2 jaar een relatie gehad maar dat is al weer 2 jaar terug.

M'n vriend doet z'n best, maar hij heeft nog nooit een relatie gehad. Hij heeft wel al een paar keer voor mij gekookt :) (niet dat hij dat kan, google en (Jamie Oliver) Youtube zijn, zn vriend)

Set_Elkol
Berichten: 14859
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:39

kat deze actie was heeeeeeel uitzonderlijk :')