Magnum Psyche kinderen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TinipiniP

Magnum Psyche kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 15:27

Omdat ik een zoon van Magnum Psyche heb, ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen met kids van hem. Of ben ik de enige in NL?

Overigens heb ik van de fokker begrepen dat de moeder in dit geval haar stempel op zijn (zeer goede) karakter heeft gedrukt.

Voor mensen die mij nog kennen van het AV forum, ja, ik ben Tineke Duinker die altijd zo te keer ging tegen de Amerikaanse barbiepaarden........het kan raar lopen! Want nog steeds vind ik MP niet prettig om naar te kijken, maar vind nu dat hij wel degelijk iets aan de AV fokkerij heeft toegevoegd.

Ben er ook achter gekomen dat MP, in het laatste jaar dat hij geshowd werd, meer prijzen heeft gekregen voor de PRESTATIES van zijn nakomelingen dan voor de showresultaten ervan....en dat zijn er al heel veel, dus dat zegt wel wat.

Ik kan niet wachten dit MP kind onder het zadel te brengen al zal ik nog wat geduld moeten hebben, want hij is 2 en 1.60 (!) en is dus vooral in de hoogte gegroeid. Ik denk dat hij met 4 een zadeltje op krijgt en dat ik met 5 pas echt aan het werk ga met hem.

[url][url=https://flic.kr/p/odDFsg]Afbeelding[/url]IMG_1614 by Tineke Duinker, on Flickr[/url]

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:46

ben jij dit echt tieneke? :D

if so(valt dan ff van der stoel)..ja je bent een vd de weinige met een rechtstreekse zoon van MP.. *\o/* Waar heb je die vandaan getoverd? lol.
Ben benieuwd naar meer pics en heel veel plezier gewenst samen.

Ik heb een kleinzoon van MP met een mega lief karakter :o

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 13:39

Hoi Tineke, is dat die die via Nadine Koo te koop stond? (En aan de naam te zien door Ann Joye gefokt? Mijn Adje komt ook van daar, en beide mannekes ook via Nadine gekocht :D ) En beide achterkleinkinderen van MP.

Proficiat in elk geval!

Maar eh, nu al 1.60... Dat is huge!! :D

TinipiniP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 08:42

sherif schreef:
ben jij dit echt tieneke? :D

if so(valt dan ff van der stoel)..ja je bent een vd de weinige met een rechtstreekse zoon van MP.. *\o/* Waar heb je die vandaan getoverd? lol.
Ben benieuwd naar meer pics en heel veel plezier gewenst samen.

Ik heb een kleinzoon van MP met een mega lief karakter :o

Ja, dat weet ik echt wel!!! Justin is nogal een eyecatcher........ <3

Heb megaveel pics (Reindert!!!). En deze heeft ook een megagoed karakter, volgens de fokker komt dat dus ook uit de merrielijn. Ik ben er blij mee!

Ik heb hem niet getoverd, want dan zat ik nu niet op mijn werk haha maar toverde ik er nog een paar voor de verkoop en ging ik daarvan leven. Nee, ik heb 'm via Nadine Koo gekocht. Ik heb eigenlijk dus nix met MP zelf maar deze kon ik niet meer uit mijn hoofd krijgen. Zal strax nog een paar fotokes posten als ik weer thuis ben.

TinipiniP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 08:47

Tieneke schreef:
Hoi Tineke, is dat die die via Nadine Koo te koop stond? (En aan de naam te zien door Ann Joye gefokt? Mijn Adje komt ook van daar, en beide mannekes ook via Nadine gekocht :D ) En beide achterkleinkinderen van MP.

Proficiat in elk geval!

Maar eh, nu al 1.60... Dat is huge!! :D

Ja, ik hem m niet gemeten, maar mijn andere AV is 1.57 - 1.58 en deze torent er bovenuit! Wie is Adje? En wie zijn de mannekes? En trouwens, wie ben jij? (wil Mr Green smiley invoegen maar die zit niet op Bokt...)Zat je ook op het AV forum?

Tieneke

Re: Magnum Psyche kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:24

Ik zat er idd ook op... zat... Een aantal jaren geleden was ik er vrij actief, maar nu de laatste jaren las ik enkel mee. Ofwel was ik daar ook Tieneke ofwel Tiene A., weet het zelfs niet meer...

De mannekes kan je vinden in mijn geopende topics. Mijn Arabische ruin is eind april overleden en dan heb ik mijn twee ventjes dus bij Nadine gekocht (aanvankelijk 1tje, maar dat plan euhm, wijzigde :+ ).

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:36

Mooi "barbie paardje" heb je daar :P

TinipiniP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 14:00

Heb ff in je profiel gekeken, jouw Black Beauty mag er ook zijn!

TinipiniP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 14:01

Tieneke schreef:
Ik zat er idd ook op... zat... Een aantal jaren geleden was ik er vrij actief, maar nu de laatste jaren las ik enkel mee. Ofwel was ik daar ook Tieneke ofwel Tiene A., weet het zelfs niet meer...

De mannekes kan je vinden in mijn geopende topics. Mijn Arabische ruin is eind april overleden en dan heb ik mijn twee ventjes dus bij Nadine gekocht (aanvankelijk 1tje, maar dat plan euhm, wijzigde :+ ).

Heb geprobeerd die topics te vinden maar dat lukt niet....als ik in jouw profiel kijk kan ik alleen al je advertenties aanklikken. Hoe vind ik die topics/ weet jij dat?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 14:02

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:57

TinipiniP schreef:
Heb ff in je profiel gekeken, jouw Black Beauty mag er ook zijn!

:o Dank je wel.

TinipiniP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 08:38