Zussen of broers van Saranda G by Monitor x Karlinkah

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Evelien

Zussen of broers van Saranda G by Monitor x Karlinkah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 14:48

Hoi!

Hopelijk staat het topic hier goed, maar ik ben op zoek naar zussen of broers van mijn verzorgpaard Saranda. (Saranda G by Monitor ex Karlinkah). http://www.allbreedpedigree.com/saranda+g , ook heb ik hier een linkje van de vorige eigenaar http://www.ifahr.net/arabian-racehorse- ... 0086&ld=10.

Ook ben ik benieuwd naar haar moeder, van de vader heb ik al een foto kunnen vinden, maar van de moeder Karlinkah niet. Iemand die hier meer verstand over heeft? Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken!

Bedankt alvast! En hopelijk zijn er hier bokkers die een zusje of broertje van Saranda hebben. :)

Groetjes Evelien

Set_Elkol

Re: Zussen of broers van Saranda G by Monitor x Karlinkah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:00

als je bij allbreedpedigree bij Karlinkah of Monitor kijkt (aanklinkt) en dan linksboven onder het zoekbalkje op Reports gaat staan en dan op Progeny klikt krijg je alle nakomelingen van de vader dan wel moeder. Als je bij Saranda op Reports gaat en dan Photos krijg je alle foto's uit haar stamboom die op allbreed staan :) dat helpt misschien al wat!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 18:21

Oja inderdaad, dat wist ik nog niet dat je daar kon kijken! Ik zie geen ander paard met Monitor x Karlinkah, dus heeft ze alleen maar half zusjes en half broertjes. Ben echt benieuwd of iemand hier op bokt een halfzus/broer heeft! :)

Het lijkt me ook super leuk om foto's van Saranda te zien als veulentje, zit te denken om die vorige eigenaar te mailen, maar betwijfel het.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:23

Lastig is dat he, ik heb Set nu 8 jaar en dit jaar pas heeft de fokster weer de veulenfoto's terug gevonden!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 18:25

Oh echt? En die heb je gewoon gemaild of niet? Ik ken die eigenaar ook totaal niet, dus ben bang dat het een beetje vreemd over komt als ik hem zomaar ineens mail. :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:26

Ja ik ken haar nu zelf dus dat scheelt :j mailen is niet gek hoor! Fokkers houden vaak van hun fokproducten :D

niet alle paarden worden trouwens op allbreed gezet dus ze kan nog wel volle zusjes hebben of broertjes. op avsweb.org bij studbook online kan je ook verder neuzen

http://avsweb.org/?c=106&id=12318

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:27

ohja lastige is dat de meeste foto's uit 2000 niet digitaal zijn dus fokker zou ze dan moeten inscannen!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 18:30

Oh wat leuk zeg! Ik zie Saranda ook op die site staan! Ik ga zo eens uitgebreid kijken of er volle zusjes of broertjes zijn! Ik zal eens een mailtje gaan tikken, ben toch wel erg benieuwd. :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:31

:j

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:47

Hoi Evelien, ik heb je een privébericht gestuurd.