Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:50

Goed bezig Ilona!
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit topic niet wordt gelezen als ze het zelf geopend heeft :?

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:33

Super dat je alle reacties naar haar verzonden hebt.
Goed bezig!!


Inderdaad, je opent zelf een topic omdat je graag reacties en tips wilt en vervolgens zegt ze ik kijk daar niet op stuur maar door.. :?

Maar goed ik heb me zegje gedaan, is verzonden bij de bundel :P Dus zodra er verandering in komt zullen ze mij ook meer zien ;)

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:54

Nog iets van gehoord? Vind het echt zonde...

easygoing

Berichten: 3592
Geregistreerd: 26-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:20

Ik ben hier een stille meelezer maar moet zeggen dat ook ik zo goed als nooit meer naar het forum ga.
Is het niet een idee om anders een nieuw forum op te richten? Hoeft toch niet zo luxe en chique te zijn?
Helaas heb ik er zelf helemaal geen kaas van gegeten dus wellicht is mijn idee het stomste idee van Nederland.

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:25

silversomali schreef:
Nog iets van gehoord? Vind het echt zonde...


:n :n

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:21

Ik zou een nieuw forum ook prima vinden. Nu heb ik een hele lieve vriend die websites maakt en best een nieuw forum voor ons wil maken.

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:46

Ik vond het oude forum erg leuk maar die was natuurlijk ook al een beetje aan het uitsterven voordat het werd overgenomen. Lijkt mij dat de dames het niet voor niets hebben overgenomen dus ik hoop toch dat er nog iets met onze punten gedaan gaat worden... Ik vind t jammer dat ik geen reactie terug heb gekregen maar ik heb ook eigenlijk niet zoveel zin om weer opnieuw te mailen...

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:56

Nee snap ik Iloon, je hebt je best gedaan, het is gewoon jammer :\

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:15

Gewoon een nieuw forum, Knappe Arabische Volbloeden Forum :P
Bedoel, iedereen zit toch al op de FB-pagina :') _O-

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:20

ja en toch doe ik met de fb pagina veel minder dan op het forum. Op het forum had je van die lekkere kletspagina's.. toonde je 100 fotos van je trotse arabier in je eigen topic, snuffelde je van alles af, las je mee op andere pagina's.. Is toch anders dan de fb pagina.. of zit ik bij een andere :') :=

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:24

Haha, nee hoor, zit maar te plagen :P

Een FB-pagina is zeker anders dan een forum :) Zou persoonlijk ook veel sneller vragen stellen op een forum :)

Tis dat ik a) geen forum kan bouwen en b) er geen tijd/zin/motivatie voor heb om te beheren en te moderatoren, want anders had het wel als mooi verlengstuk kunnen worden van de KAV-pagina op FB. Bedoel, dat is een ook iets te uit de hand gelopen grap geworden, had niet verwacht dat we ooit zoveel aanmeldingen zouden krijgen! En vind dat soms al werk genoeg :)

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:01

Ik ben niet op de hoogte van de facebook pagina, welk is dat?

Zoals ik net aan gaf is mijn vriend webdesigner en wil hier wel aan mee helpen, maar dat is maar net of daar belangstelling voor is.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:16


amyz

Berichten: 6913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:47

Ik ben voor hoor! Kan toch best as verlengstuk van de fb maar dan met andere mods :) ik wil evt ook wel modden hoor, heb de tijd in principe.
Calimero ik zeg go for it :) als er niks wordt gedaan met de feedback.... t is toch zonde dat het nu zo doodbloedt...

Set_Elkol
Berichten: 14855
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:51

en nieuw forum is beter dan nu net niks :P

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:16

Ik ben ook voor een nieuw forum!

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:34

Leuk! Ik ga met mijn vriend om tafel. Zal ik vanmiddag anders een nieuw topic aanmaken over een nieuw forum? Waar iedereen zijn ideeën neer kan zetten om samen een fijn goedwerkend forum te maken?

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:39

Hmmm.. ja ik ben ook voor een nieuw forum maar stoot je deze dames dan niet onwijs voor het hoofd? Misschien staan zij ook open voor de stijl van jouw vriend? Vind het lastig, irriteer me aan het feit dat er niks gebeurt met onze mails maar weet niet of je zomaar een nieuw forum mag/kan beginnen?

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:42

We hebben toch geprobeerd onze ideeën door te geven aan de huidige forumbeheerders? Dat er na zo veel ideeën om het beter te maken nog steeds niks veranderd en er ook geen respons van hun kant komt wat moet je dan?

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:46

Zeker waar maar vraag me af of je dat concept dan mag nadoen (jatten?) om je eigen invulling aan te geven?

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:49

Het concept stelt niks meer voor. Er zijn ook verschillende paardenfora, ook hetzelfde concept.

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:50

Ja daar zeg je wel wat. Aan de andere kant zijn er toch ook meerdere paardenforums? Net zoals er ook meerdere kledingwebshops enz. Wat ik zou doen is nog 1 keer een mail naar ze toe te sturen (ook al denk ik dat ze hier nog wel mee lezen) om hun de kans te geven te reageren op onze huidige ideeën. Mochten ze dan toch het huidige forum aan willen passen wachten we dat af, mochten ze niks laten weten zetten we het nieuwe forum door.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27979
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:00

Ik moet zeggen dat ik Ilona's bedenkingen wel een beetje deel. En bedenk je ook dat er enorm veel tijd/moeite/geld (!) in een nieuw forum gaat zitten. Dat moet je niet onderschatten!

Ik denk dat het goed is om dat eerst op een rijtje te hebben voordat er 'zomaar' een nieuw forum opgezet gaat worden. Is er überhaupt voldoende animo voor een nieuw forum behalve het handjevol gebruikers hier? Want zonder 'klanten' begin je niks. En dan moet er nog 'personeel' geworven worden om de boel draaiende te houden. En iedereen heeft het tegenwoordig druk. En wat te denken van de concurrentie in de vorm van Bokt hier, maar ook fb?

Als je niet alles eerst grondig hebt doordacht is er een grote kans dat dat ook doodbloedt en dat zou (alweer!) zonde zijn van ieders moeite en goede bedoelingen.

Ik wil helemaal geen spelbreker zijn, maar wil mensen wel behoeden voor teleurstellingen, voor zover dat kan. En ik denk dat even stilstaan en nadenken nooit kwaad kan. :)

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:13

Eens met Marije! Eerlijk gezegd denk ik dat de dames daar ook te makkelijk over hebben gedacht nu blijkt dat het nieuwe forum geen verbetering is t.o.v. het oude, ik zou ook alles goed uitzoeken!

Bren79

Berichten: 3325
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Valthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:16

Vind t erg jammer zoals het allemaal gegaan is met het forum, maar de dames die het hebben overgenomen heb eerlijk gezegd geen idee wie het zijn, ze moesten zowiezo knokken om het forum na de ellende er weer bovenop te helpen, maar dan moet je wel de tips enz ten harte nemen en er wat mee doen, van mij hoeft het ook allemaal niet mooi te zijn gewoon lekker simpel en waar iedereen zijn/haar verhalen, foto's, vragen kwijtkan en dat het leesbaar is, de website eromheen kan je daarintegen zo maken als ze willen zolang je maar weet waar je dingen moet zoeken en het duidelijk leesbaar is om toch ook eens daar te snuffelen.
Doordat vooral het leesbare nog steeds mist (sorry dat mijn ogen niet goed meer zijn, maar denk dat dit bij veel meer mensen zo zal zijn) ga ik geeneens meer kijken vind t jammer, maar als er hierdoor mensen zijn die een nieuw forum ik geef ze gelijk en anders moeten de dames van het oude forum de hulp die ook al aangeboden word aannemen zodat het forum weer in ere hersteld kan worden