Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:57

Mijn vriend heeft er al een keer wat over gezegd maar dat topic werd meteen verwijdert, blijkbaar mag je er niks over zeggen.

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:21

TS is toch een mod. Jammer dat er op het forum zelf ook niet iets over mag zeggen. Denk dat het nu gewoon gaat doodbloeden

IlonavL

Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 14:12

Ik ben ook benieuwd of er nog iets mee gedaan gaat worden? Ik wilde graag iets terugzoeken wat ik zelf ooit geplaatst heb maar met de huidige functies lukt dat niet...

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:47

Ik heb ook weer eens een poging gewaagd. Waar ik voorheen altijd elke dag op het forum keek (totdat op het oude forum ook vast liep en fb verscheen) het was naast je mail gewoon standaard dat je op het forum keek. Maar nu vind ik dat:
De pagina's laden duurt veelte lang. <-- grootste ergernis want ga nu niet alle pagina's bekijken.
Sommige forum delen openen helemaal niet.
Er is weinig activiteit (dat komt waarschijnlijk door het bovenstaande)

Jammer keek er altijd graag op, was voorheen altijd actief, en gebruikte en ook altijd als een zoekfunctie of een help functie als je iets zocht of hulp nodig had met arabieren.

Set_Elkol
Berichten: 14861
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:49


amyz

Berichten: 6918
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:10

Dat heb ik dus idd al sinds de vernieuwing. Als ik google en er hits via het forum komen staat ie in de google-lijst ook op die servernaam.
Afgezien van dergelijke google-acties kom ik er ook echt nooit meer. Toch jammer.

Set_Elkol
Berichten: 14861
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:13

klopt ik heb het ook vooral via google, heel bijzonder..

lilskie
Berichten: 444
Geregistreerd: 25-01-13
Woonplaats: NH

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:49

Ik vind de site erg traag en ook te openbaar geworden.. Op Facebook zijn de AV liefhebbers een stuk actiever..

IlonavL

Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:03

Ik denk ook dat facebook een van de redenen is dat er nog maar heel weinig mensen actief zijn op het forum. Toch zijn er hier op bokt ook nog een hoop "arabierenmensen" actief, dus het kan wel. Ik persoonlijk vind het ook leuk om kleine, dagelijkse dingen te delen (hoewel nu even weinig tijd voor) op het gebied van paarden zonder daar steeds al mn niet-paarden-facebook-vrienden daar telkens mee te belasten. Vond de discussies ook altijd erg interessant om te lezen, tegenwoordig worden die ook wel via fb gevoerd maar niet met iedereen hoef/wil je ook meteen vrienden zijn op facebook. Op zo'n forum is dat toch georganiseerder; wil je iets weten dan zoek je het op en je ziet direct welk onderwerp actief is in "arabierenland" zonder het steeds terug te moeten zoekeb op je timeline want met veel facebookvrienden gaat het soms erg hard. Ik zie dus echt wel mogelijkheden maar het zou wel fijn zijn als er iets met de genoemde punten gedaan zou kunnen worden :)

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:33

Ja precies! Ik wil vaak even een leuke gebeurtenis eruit gooien, frustratie, of gewoon gezellig kletsen over het paarden leven. Heb genoeg vrienden op facebook die helemaal niets maar dan ook niets met paarden hebben. En echt niet altijd op mijn paarden gezwets lopen te wachten. Word al penny meisje genoemd.. :(
We hebben jaren lang op het forum " paarden van 2008" (of zoiets) in stand gehouden en zagen daardoor de ontwikkeling van de veulens, tot jaarlingen, tot de eerste pasjes onder het zadel. En ondanks dat ze even oud waren las je van ieder hun eigen verhaal. Geweldig. Of Reindert /pim was weer bij iemand langs geweest en ieder reageerde weer volop het topic.
Ik denk dat begin van FB wel de afname deed maar denk ondanks dat er genoeg mensen zijn die graag terug komen op een forum. Zoals je zegt het zoeken van onderwerpen, actieve berichten, etc kan je gewoon makkelijk terug zien. Tenslotte blijven we zelfs op bokt nog altijd actief ondanks dat we met zijn allen ook op FB kunnen gaan zitten..


Waarom kan het forum niet terug naar een simpele layout? Gewoon bijv. zoals bokt. Zonder al teveel poespas waardoor het laden verschrikkelijk lang duurt. Gewoon overzichtelijk. Snap dat er veel werk in zit, snap dat de persoon een "eigen" forum wilt. Maar dit werkt gewoon helaas niet. Misschien praat ik wel te makkelijk en komt er veel meer bij kijken, dat weet ik niet. Ik kom er graag, kom graag terug maar dan moeten er wel veranderingen komen. ;)

amyz

Berichten: 6918
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:57

(die mensen moeten gewoon niet zeuren, als ik mijn oma van 88 enthousiast krijg op paardengebied moet het toch met iedereen haalbaar zijn _O- )

Het is gewoon jammer. Ik kijk nooit meer op het forum en ik was weliswaar (nog) geen heel actief lid, maar las wel graag mee. En idd hoop informatie te vinden.

Ik weet inmiddels wel een klein beetje hoe het werkt met websites bouwen -al heb ik weliswaar geen ervaring met een forum- en zo verschrikkelijk moeilijk is dat allemaal niet. Denk dat de huidige stijl lastiger op te bouwen was dan een stijl zoals bokt.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 14:01

Ik was ook nooit erg actief, maar voel me nu helemaal niet meer geroepen er ook maar iets mee te doen helaas :n

Zonde, want een nieuwe eigenaar had een frisse wind kunnen laten waaien door de site, en er is denk ik best nog wel animo voor van Arabiereneigenaren :j

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:17

Ah kijk, een topic over het arabierenforum.
Ik was al bang dat ik de enige was, maar zo te lezen zijn er nogal wat meer mensen met problemen met de website.

Ik vind hem ook erg onoverzichtelijk, onprofessioneel en ook nog eens vreselijk traag.
Is hier iets aan te doen? Zonde vind ik het. Misschien loop ik te snel van stapel maar mijn vriend is webdesigner en zou hier best mee willen helpen/nieuwe website maken.

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:34

Volgens mij wil bijna iedereen dat er graag verandering in komt, maar de moderators geloof ik niet. Daar ga ik maar van uit, omdat hier nooit een reactie komt en het forum gewoon hetzelfde blijft.

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:43

...en uitsterft...

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:51

Wat vreselijk jammer zeg.
En we kunnen daar met zijn allen helemaal niets aan doen?

IlonavL

Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:58

Ik wil best wel wat actiever worden hoor, zat pas nog te denken: zal ik daar een topic openen of hier even in een al bestaand topic reageren (ging over voer). Maar omdat het daar op dit moment zo onwijs uitgestorven is, hier maar even gevraagd. Als er wat een de lay-out gedaan wordt en de site wat minder traag wordt, denk ik dat we daar best iets aan kunnen doen :j

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:06

Maar als de moderators niks aan de website willen doen wordt het wel erg moeilijk.
Hij is nu gewoon echt niet gebruiksvriendelijk. Jammer dat ze niet naar alle meningen willen luisteren en er iets mee gaan doen.

IlonavL

Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:16

Hmmm... ja, maar eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk wat we nu doen, denk dat iemand (wil ik best doen) beter even één van de nieuwe beheerders(sters) benaderen met onze ideeën/verbeterpunten of wellicht via het forum zelf?

IlonavL

Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:52

Ik heb een berichtje verstuurd naar SaskiaLucia over hoe of wat w.b.t. het forum :)

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:01

Super! Ik ben erg benieuwd.

nickee
Berichten: 16
Geregistreerd: 27-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:25

Elmars_Floor schreef:
Ja precies! Ik wil vaak even een leuke gebeurtenis eruit gooien, frustratie, of gewoon gezellig kletsen over het paarden leven. Heb genoeg vrienden op facebook die helemaal niets maar dan ook niets met paarden hebben. En echt niet altijd op mijn paarden gezwets lopen te wachten. Word al penny meisje genoemd.. :(
We hebben jaren lang op het forum " paarden van 2008" (of zoiets) in stand gehouden en zagen daardoor de ontwikkeling van de veulens, tot jaarlingen, tot de eerste pasjes onder het zadel. En ondanks dat ze even oud waren las je van ieder hun eigen verhaal. Geweldig. Of Reindert /pim was weer bij iemand langs geweest en ieder reageerde weer volop het topic.
Ik denk dat begin van FB wel de afname deed maar denk ondanks dat er genoeg mensen zijn die graag terug komen op een forum. Zoals je zegt het zoeken van onderwerpen, actieve berichten, etc kan je gewoon makkelijk terug zien. Tenslotte blijven we zelfs op bokt nog altijd actief ondanks dat we met zijn allen ook op FB kunnen gaan zitten..


Waarom kan het forum niet terug naar een simpele layout? Gewoon bijv. zoals bokt. Zonder al teveel poespas waardoor het laden verschrikkelijk lang duurt. Gewoon overzichtelijk. Snap dat er veel werk in zit, snap dat de persoon een "eigen" forum wilt. Maar dit werkt gewoon helaas niet. Misschien praat ik wel te makkelijk en komt er veel meer bij kijken, dat weet ik niet. Ik kom er graag, kom graag terug maar dan moeten er wel veranderingen komen. ;)


Ik begrijp niet waarom het forum niet gewoon gebleven is hoe het was. Dat was toch prima?
Ik mis het oude forum alhoewel ik niet actief meeschreef, maar wel actief volgde.

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:49

Iloontjeehh schreef:
Ik heb een berichtje verstuurd naar SaskiaLucia over hoe of wat w.b.t. het forum :)


Heb je al een reactie gekregen?

IlonavL

Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:59

Ja heb ik :)

Waar het eigenlijk op neer kwam: alles wat hier staat wordt niet gelezen dus stuur stuur je verbeterpunten naar arabischevolbloeden@outlook.com. En verder vinden ze het ook heel leuk als wij wat meer reacties zouden plaatsen (ja ik ook, maar wel als er iets met onze punten gaat gebeuren!) Ik heb dus alle reacties die hier stonden geplaatst gebundeld in een overzicht en dat verstuurd naar bovenstaand mailadres, daar nog geen reactie op ontvangen.

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: Vernieuwing Arabischevolbloeden.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:11

Oh super dat je dat gedaan hebt!
Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van het hele forum en voordat ik er een heb gereageerd op 1 bericht ben ik een half uur verder, dus daar begin ik niet aan als er niks veranderd.