Wie kent Masada Fahsim en Rubina Aliha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaike1994

Wie kent Masada Fahsim en Rubina Aliha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 20:52

Hallo,

Wij hebben deze week een arabische dekhengst gekocht, zijn ouders zijn Masada Fahsim en Rubina Aliha
Nu vind ik op internet niet zo heel erg veel van hen, is er iemand van de arabierenliefhebbers hier die hen kent, of er ook een nakomeling van heeft? Weet waar ze momenteel staan?

alvast bedankt

zoutenootjes

Re: Wie kent Masada Fahsim en Rubina Aliha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 23:19

Ze staan in ieder geval gemeld op de website allbreedpedigree. Er staan veel zwarte paarden vermeld in de stamboom. De website klopt niet altijd. Maar het is in ieder geval iets. Wie weet kom je zo iets verder.

Bij Rubinah Aliha staat een onduidelijke foto. Als er een i naast de naam staat, staat er wat informatie. En soms een foto.

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:56

Ik heb Masada Fahsimin persoon gezien jaren terug. Eveneens zijn ouders en zijn fokker, Walter Schimanski, in Amerika. Ik heb er nog foto's van.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 21:50

@zoutenootjes thanks :) maar dat wist ik al. Die foto van Rubina heb ik idd ook. Het is meer de resultaten van de shows/keuringen en ook foto's en info van hoe het met hen gaat dat ik wil :), omdat ik niks recent kan terugvinden.

@nasheeta, oh super! Zou je me die foto's kunnen doorsturen? Dan geef ik je in pb mijn mailadres

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:01

is goed, pb me je adres maar. in ons boek impressions wordt ook wat uitgelegd over de Babson bloedlijn en ook een verslag van Saskia Klaassen van onze Babson tour in Amerika.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 19:54

Heel erg bedankt! Ik stuur je zometeen pb!

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:58

ontvangen, foto's morgen, als je op Facebook, Babson of sheykh obeyd intypt vind je veel familie van je hengst, veel zwart ook.