Wat heerlijk om dit gevoel te hebben... ik moest het even kwijt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Droppie is het ook, leuke foto hoor van jullie samen!
ik heb hem bij Shamal Arabians vandaan. Ik kwam in eerste instantie voor een ander Arabje maar de klik was er niet. Nasheet liep me direct in mijn armen. Tja, tegen natuurwetten moet je niet ingaan he
ik ga in ieder geval veel foto's maken van de aankomst in Lelystad. Ylona en Diana komen hem zelf brengen, samen met een merrie, zodat het avontuur op de trailer minder spannend voor hem is.

Ik vond hem vanaf de veulenfoto's al ge-wel-dig leuk en ben heel benieuwd hoe hij straks gaat uitgroeien 
Heel fijn beest
Geniet van hem, dit zijn geweldige karakters!
mariettek schreef:Hé, een Hallims Shah! Ik neem aan een zoon van Hallims Shah JC? Zo ja, dan is het een half broer van mijn ruinGeniet van hem, dit zijn geweldige karakters!
Ik heb nog een zoon van djamal lopen ook die dit jaar geboren is
Alle zoons van hallim zijn geruind nu volgens mij.
ShamalArabs schreef:mariettek schreef:Hé, een Hallims Shah! Ik neem aan een zoon van Hallims Shah JC? Zo ja, dan is het een half broer van mijn ruinGeniet van hem, dit zijn geweldige karakters!
Hij is een zoon van Farada's Shamal, dat is de halfbroer van tattoo en djamalIk heb nog een zoon van djamal lopen ook die dit jaar geboren is
Alle zoons van hallim zijn geruind nu volgens mij.
"Hafeed hallim's shah" betekend kleinzoon van hallim's shah
, de karakters en de degelijkheid zijn fantastisch!