Nakomelingen Flaxman's Prince gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nenaavdw

Nakomelingen Flaxman's Prince gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 01:12

Hallo bokkers,

Ik weet dat hier een aantal jaar geleden al een topic over is geopend, maar omdat deze al zo lang geleden is heb ik besloten een nieuwe te maken.
Een aantal jaar geleden is dit topic gemaakt door Kehdra en nu heb ik haar paard Ziggy gekocht..
Ik ben zo'n muts die graag wil weten waar mijn lekkere dier vandaan komt.
Nou weet ik dat Zig zijn vader Flaxman's Prince is. Graag wil ik bij deze dan ook een oproep doen of iemand hier enige info over heeft.
Dit gaat van foto's tot de info of hij nog leeft en evt wie de huidige eigenaar is.
Aangezien ik op internet niks kan vinden over hem dan alleen de registratie in het AV online stamboek ben ik toch wel benieuwd.
Ook ben ik natuurlijk erg benieuwd naar halfbroertjes of zusjes van Ziggy

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Krab54

Re: Nakomelingen Flaxman's Prince gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:24

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:53

Er bestaat wel een stal in Belgie, flaxman arabians, die fokken en showen arabieren. Zo te zien aan de naam kan het dat de vader van jouw paard daar vandaan komt. Ze hebben ook een website flaxman.nl, en daar staan contact gegevens op. Op allbreedpedigree is hij niet bekend. Dat is een website waar je ook informatie kan vinden, alhoewel het niet altijd volledig is. Misschien heeft hij wel een iets andere naam en is hij daar onder wel bekend. Er bestaat wel een flaxmans princess, misschien is hij daar wel familie van.

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 23:22

Klopt Flaxman's Prince komt idd bij de Flaxman arabians in België vandaan.

Flaxman's Prince (AVS) (El Masri Amir x Flaxman's Farashaa) Hengst 25/02/1995
Afstamming van The Egyptian Prince.

De vraag is meer of Flaxman's Prince nog leeft.
Dit is alles wat ik weet van Ziggy's afstamming en de enige waar ik foto's van kon vinden was The Egyprian Prince.

Flaxman's Princess komt bij dezelfde fokker vandaan maar heeft een andere papa en mama. Zij is ook een chestnut en de bloedlijn van Ziggy's vader is allemaal schimmel en op oudere leeftijd spier wit (als zij niet in de poep of modder hebben gerold).

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:11

Hij zou nu dus 18 jaar oud moeten zijn. Dan heeft hij een zus volgens allbreedpedigree, flaxmans rasha, geboren in 1996. Misschien weet het stamboek kantoor wat meer?

martine96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:21

9 mei is opendeurdag bij Flaxman Arabians, ze zijn altijd klaar om alle vragen te beantworden

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 17:16

Klopt bedankt!
Ik ga daar ook heen! Ben wel benieuwd!