Ik heb een halve arabier, genaamt norbi. Natuurlijk draagt hij zijn staart zodra die gaat lopen.
Ik ben bang dat hij er een keer op gaat staan, zijn hele staart eruit trekt.
Als ik hem afknip en vervolgens ga rijden. Word die staart nog veel korter doordat hij hem draagt. Dat ziet er helemaal niet uit. Nu komt hij bijna bij de grond, en kan ik er wel een vlecht in maken. Maar als ik die er weer uit haal. Valt zijn halve staart eraf. Dat is dus ook geen oplossing.
Misschien uit ervaring.. Hoe doen jullie het of wat kan ik het beste doen ??
Die van ons heeft een staart tot zijn hakken als hij normaal zonder z'n staart te dragen loopt Dan lijkt het meestal ook neit zo belachelijk kort als hij 'm wel draagt (;
gewoon 5 cm boven de grond afkippen als hij hem heeft hangen als die loopt valt het dan nog wel mee hoe kort die is. hebben wij ook zo gedaan met onze halve arabier, foto's zie profiel. groetjes
CZpaint_av
Ik knip het gewoon af ;p. Beter een kortere staart dan een pard die op de staart gaat staan.
sjnoebel
Geplaatst: 23-09-11 14:47
ik knip het inderdaad ook gewoon altijd af.
Suus___
Geplaatst: 28-09-11 17:42
GevlektBont schreef:
Die van ons heeft een staart tot zijn hakken als hij normaal zonder z'n staart te dragen loopt Dan lijkt het meestal ook neit zo belachelijk kort als hij 'm wel draagt (;
Dit doe ik ook.
Wetsernfriek
Geplaatst: 01-10-11 19:04
staartzak en niet te kort knippen mvg Glenn
T_S_Horses
Geplaatst: 31-10-11 14:34
Idd gewoon stukje er vanaf knippen hoor, beter dan een dunne staart
HedwigO
Geplaatst: 31-10-11 19:26
ik knip hem af tot de koot, ziet er wel raar uit met rijden, maar beter dan dat ze er op gaat staan