Wie o wie kent enigste nakomeling van Tidal?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yassie14

Wie o wie kent enigste nakomeling van Tidal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 22:53

hee!,

nou heb ik sinds juli mijn nieuwe paardje, een arabier hengst( nu inmiddels ruin) Tidal (grafik x Baleton)

nou hoorde ik van de oude eigenaresse dat hij 1 nakomeling heeft.
en ik was benieuwd of misschien iemand hier zijn nakomeling kent of mij meer kan vertellen.
hij was een goedgekeurde dekhengst!

ik ben benieuwd! *D

Marinke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:03

Hoi,

Op de website van het AVS (volgens mij www.avsweb.nl of .org) heb je studbook. Wanneer je die aanklikt en de naam van je paard invult krijg je o.a. zijn nakomelingen te zien. Er staat 1 Tidal in en die heeft een dochter YA Lilia van 18/04/2010. Daar staat ook de naam van de fokker wellicht kun je daar contact mee opnemen.

Succes.

SuusvL

Re: Wie o wie kent enigste nakomeling van Tidal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:02

De letters YA voor de naam van het merrietje staat voor Yaccaranda Arabians. Op de site (www.yaccaranda.nl) onder het kopje veulens kun je foto's van YA Lilia vinden.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:15

Ik heb haar een paar keer gezien als veulentje, YA Lilia. Mijn merrie komt ook bij Yaccaranda Arabians vandaan en ik ben er een paar keer geweest voordat ik haar kocht. YA Lilia was toen net geboren. Was een heel leuk veulentje, maar ze vertelden nog nooit zo'n verschrikkelijk bijdehand veulen gehad te hebben :)) Je kunt vast contact met ze opnemen, zijn hele aardige mensen.

yassie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 01:23

jeetje wat een super reacties ! :D :D dankjewel voor alle reacties ik zal eens even gaan kijken op de site, en wat grappig dat ze het veulen bijdehand vinden net haar vader! dat is me toch een slim paardje haha.

bedankt!

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:41

via deze site kun je de naam van je paard invullen en dan even puzzelen en dan krijg je een lijst met nakomelingen';) en weet je ook wie de ouders van die Grafik zijn? de opa en oma van jou paardje dus?

yassie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 20:41

xxpinczowxx schreef:
via deze site kun je de naam van je paard invullen en dan even puzzelen en dan krijg je een lijst met nakomelingen';) en weet je ook wie de ouders van die Grafik zijn? de opa en oma van jou paardje dus?

dit is een deel van zijn stamboom : tidal
grafik Turbina
(eukalyptus x gaskonia) ( Balaton x Tribuna)

http://www.avsweb.org/?c=106&id=27342

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:38

yassie14 schreef:
xxpinczowxx schreef:

dit is een deel van zijn stamboom : tidal
grafik Turbina
(eukalyptus x gaskonia) ( Balaton x Tribuna)

http://www.avsweb.org/?c=106&id=27342

oke wat grappig want ik heb ook een arabier gehad net grafik als vader. dus onze paarden zijn dan half broer/zussen

yassie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 00:20

oke wat grappig want ik heb ook een arabier gehad net grafik als vader. dus onze paarden zijn dan half broer/zussen[/quote]

haha wat grappig! :D