Help aub!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxmandy95

Help aub!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 14:16

Hallo Bokkers,

Ik wil graag jullie hulp inroepen bij mijn PO voor het vak ANW. Ik houd mijn PO kort over de Arabier in het algemeen, en daarna wijd ik vooral uit over zijn grote rol in de endurance. Hierdoor komt de endurance ook vaak aan bod. Ik wil iedereen die iets weet over de Arabier (die bijv. zelf een Arabier heeft of er vaak mee omgaat) of de endurance (iemand die bijv. zelf endurance wedstrijden rijd) vragen deze vragen in te vullen. Als je over allebei iets te zeggen hebt, dan natuurlijk graag alle 10 de vragen invullen!

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Over de Arabier:
1. Hoe zou je het karakter van de Arabier omschrijven?
2. Wat vind je dat de Arabier zo anders dan andere paarden maakt?
3. Hoe belangrijk acht je de ontstaanswijze van de Arabier voor hun huidige uiterlijk en eigenschappen (op een schaal van één tot tien)? En waarom?
4. Waarom vind je de Arabier zo geschikt voor de Endurance?
5. Is de Arabier voor elke ruiter geschikt?
6. Wat vind je ervan dat er nog steeds zo raszuiver mogelijk gefokt word met Arabieren?

Over de endurance:
1. Wat maakt endurance zo leuk?
2. Welke eigenschappen bij een paard zijn belangrijk om mee te doen aan endurance?
3. Kan ieder paard deelnemen aan endurance?
4. In mijn PO wijdt ik ook een deel aan het Arabisch Volbloed, omdat dit paard zo goed presteert in de endurance. Ben je het ermee eens, dat de Arabier het ultieme endurance paard is? En waarom vind je dat (niet)?

Barcelano

Re: Help aub!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:38

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:39

Het openen van huiswerktopics is niet toegestaan, dat kun je nalezen in de boktregels.
Daarom hier een slotje.