als ik die van mij losgooi dan gaat ie rollen en hooi eten.. ook al rijd ik er al een poosje niet meer op omdat hij fysio krijgt. hij staat ook sochtens/smiddags buiten los.
een fotoshoot heeft ook geen zin want hij is alleen in beweging als ik mijn camera niet bij me heb.
verder denkt ie alleen aan eten en slapen en rollen.
hij krijgt 3/4 biks 2 keer per dag en hooi.
wat voeren jullie aan jullie showarabiertjes? haver? ik zie prachtige foto's van paarden als najar enz voorbij komen en die lijken wel altijd rond te draven met staart omhoog, neusgaten open...
wat geven jullie te eten?
dus ik neem aan dat die mooie arabjes gewoon op stal staan zodat ze wat drukker worden, wat haver erbij en dan eruit worden gehaalt als er een fotoshoot van reindert is. en dan omdat ze barsten van de energie, ze dan opjagen met dingen of een merrie ervoor zetten zodat ze die arabierenlook meer hebben op zo'n foto? 

Liever eentje die iets rustiger is dan eentje die 9 van de 10 keer de bak door crosst (want die zijn er écht ook wel) en alle kanten op stuitert

Zelf nog kort een Av gehad, die had bij de fokker al geleerd dat plastic = showen en in de bak deed ie dat dan ook enorm.. Was voor hem zo klaar als een klontje, als we buiten liepen en hij hoorde plastic kwam er ook geen reactie 
Hij zou toch maar met z'n verwende kont op de foto komen
beetje tutten met vriendinnetjes.. Ze lijkt zich zelfs te ergeren aan de paarden uit haar groep die wel even een paar bokjes moeten geven