Aanmelden als lid AVS, hoe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Aanmelden als lid AVS, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 23:15

Sinds kort rij ik een Arabische volbloedmerrie die ik ook graag wil gaan starten. Nu heb ik begrepen dat ik daarvoor donateur kan worden van het AVS en dat ik dan ook een startkaart kan aanvragen via het AVS. Er is wel een tarievenlijst op AVS-web.nl, en daar staat dat ik lid kan worden of donateur. Om precies te zijn:

Citaat:
inschrijfgeld nieuw lid (11,90), contributie (70,50) en donateur (42,60)

Wat moet ik nu worden? Lid of donateur?

En hoe meld ik me precies aan? Ik heb al een mailtje gestuurd aan de voorzitter, ik kon namelijk geen apart adres vinden voor aanmelding.

Wie kan mij helpen?

Dilan1993

Re: Aanmelden als lid AVS, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 14:48

Ik ben lid geworden. Op de site van AVS kon ik toen een aanvraag formulier downloaden. Die heb ik ingevuld en opgestuurd, samen met het formulier en paspoort van mijn paard. Die wou ik namelijk gelijk op mijn naam laten overschrijven

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 15:53

Hoe heet dat formulier dan? Ik kan namelijk alleen KNHS-aanvraagformulieren vinden, maar dan moet ik al ergens lid van zijn...

HedwigOJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 16:26

Ik heb mij net ingeschreven als lid. Je moet een mailtje sturen naar het AVS dat je lid wilt worden met je gegevens. Dan krijg je een acceptgiro thuisgestuurd, die moet je betalen en klaar!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 16:27

O dan zou het goed moeten komen, ik heb al een mailtje de deur uit gedaan. Ik wacht gewoon nog even af, ze zullen het nu wel druk hebben met de amateurkeuring van vandaag :P

HedwigOJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 16:29

Dat zou goed kunnen hoor en het zijn ambtenaren die hebben het altijd druk :p bij mij heeft het twee weken geduurd voor ik de acceptgiro had