Afloop topic zwarte arabier in kliniek?(circa jaar geleden)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise88

Afloop topic zwarte arabier in kliniek?(circa jaar geleden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 21:59

Misschien 'n heel idioot topic dit, maar ik kwam er met de zoekfunctie niet uit en ik ben toch wel veel te nieuwsgierig weer ..

Ooit was er 'n topic op Bokt, ik denk zo'n jaar geleden, over een gitzwarte, bloedmooie arabier (hengst?).. en die stond lange tijd in een kliniek en onzeker was of het goed zou komen.

Het topic heb ik 'n hele poos gevolgd, maar hoe het is afgelopen heb ik om de een of andere reden gemist. Ik weet niet van welke Bokker dit paardje was, de naam van het paard weet ik ook niet en met de zoekfunctie kom ik er niet uit, dus wie weet dat er bij een van jullie een belletje gaat rinkelen?

Ben benieuwd! Hoop vanzelfsprekend dat het goed met ze gaat.

Excuus voor het openen van een topic speciaal hiervoor, maar op Bokt kom ik wel ´ns topics tegen over Bokkers en Boktpaarden die je zijn bijgebleven en normaal komen er dan wel meteen namen naar boven, maar dit blijft steeds een beetje wazig op de achtergrond :Y)

Amalarab

Re: Afloop topic zwarte arabier in kliniek?(circa jaar geleden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 22:01

Volgens mij was het Black Velvet!?

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 22:07

ochjee, ja .. ik heb op die naam gezocht en het was inderdaad het paard dat ik bedoelde. Kom nu het topic tegen over zijn verblijf in de kliniek en ik lees dat dit helaas geen goede afloop kende.

Het spijt me als ik nu voor z'n baasje weer iets oprakel, dat is niet mijn bedoeling geweest, oprechte interesse :(:)

Bedankt Amalarab.