Arabische fokmerrie ter lease aanbieden: waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Arabische fokmerrie ter lease aanbieden: waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:00

Omdat ik veel te veel paarden krijg wil ik mijn arabische fokmerrie Nadysh dit jaar zelf niet laten insemineren. Maar ja, ik wil haar ook niet kwijt... Weet iemand een betrouwbaar adres om haar ter lease aan te bieden of ter bemiddeling? Zelf zit ik namelijk niet heel erg in het arabische wereldje. Het gaat om een periode van 1 of meerdere jaren. Het is een merrie van 1.60 hoog, 12 jaar, schimmel.
Als iemand tips heeft voor site's of bepaalde fokkers dan hoor ik dat heel erg graag.

abeltje_xx

Re: Arabische fokmerrie ter lease aanbieden: waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:19

Jazzmeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:44

carola schreef:
Omdat ik veel te veel paarden krijg wil ik mijn arabische fokmerrie Nadysh dit jaar zelf niet laten insemineren. Maar ja, ik wil haar ook niet kwijt... Weet iemand een betrouwbaar adres om haar ter lease aan te bieden of ter bemiddeling? Zelf zit ik namelijk niet heel erg in het arabische wereldje. Het gaat om een periode van 1 of meerdere jaren. Het is een merrie van 1.60 hoog, 12 jaar, schimmel.
Als iemand tips heeft voor site's of bepaalde fokkers dan hoor ik dat heel erg graag.

Wat is de afstamming van je merrie?
Misschien is het beter om haar als rijpaard te verhuren?
Dan zit je weer beter bij bokt ;)

Barcelano

Re: Arabische fokmerrie ter lease aanbieden: waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:49

Ik ben toevallig op zoek naar een tijdelijk lease paard.
Liefst Arabische volbloed dit omdat ik l2 moet zijn om mijn arab hengst te mogen starten.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 20:31

De merrie is niet geschikt als rijpaard in verband met een oude blessure. Verder is dit ook al een redelijk oud topic, inmiddels heb ik al een adres voor haar gevonden waar ze naar toe gaat als haar veulen word gespeend.