leugens AVS

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zendjy

leugens AVS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 19:30

ik heb al bijna 2 jaar problemen met het AVS met het aanvragen van een paspoort . opgestuurde dekbon kwijt . en allerlei valse beloftes die ze niet nakomen . al ontzetend vaak mee getelefoneerd en beweren nu opeens dat ze mijn naam niet kennen . de ene x vertellen ze over alle gegevens over mijn AVS merrie en de volgende x beweren ze dat ze niet in het stamboek voor komt . ik heb toch echt het bewijs daarvan in handen . het is zelfs zo erg nu dat ik nu ruzie heb met de eigenaar van mijn veulen . omdat het AVS zegt dat ze me niet kennen en ik lieg . zijn er nog meer mensen die zulke positieve ervaringen hebben met het AVS .

Amalarab

Re: leugens AVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:15

Helemaal geen nare ervaringen met het AVS. Wel vervelend voor jou ieg!
Kan er niet DNA afgenomen worden en alsnog een paspoort verstrekt?

Anderhalve pony in bezit

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:03

Juist positieve ervaringen met AVS, mijn ruin stond jaren niet op mijn naam omdat de vorige eigenaar de 'overboekingspapieren' weigerde te tekenen, ik had het stamboekpapier en paspoort al lang in bezit, na overleg met avs en betaalbewijs dat ik daadwerkelijk hem had gekocht hebben ze zonbder enig probleem hem op mijn naam gezet!

Daarnaast is je paard gechipt? Heeft deze al wel een stamboekpapier met registratie nr? Als je deze weet te verleggen hebben ze vaak al voldoende.

Bezoek onze website. Voor Arabieren, fotografie en de webshop.
http://www.nadiyya-arabians.nl

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:16

Ook nog nooit problemen gehad, maar ja, er zitten natuurlijk wel altijd 2 kanten aan een verhaal ;)

[WN-EV] Les data van Paulette Zorn omgeving Utecht/Amsterdam
http://www.equidact.nl
Gezocht: Bob Marshall westernzadel 15/15.5 inch
Te koop: pony westernzadel, smalle boom, in zeer goede staat en kwaliteitzadel
http://www.bokt.nl/markt/ad/78115/te-ko ... -voor-pony

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:16

Ik heb eigenlijk ook geen problemen met het AVS, ik heb mijn merrie uit engeland gehaald en ruim een jaar zonder papieren gezeten omdat de verkoper de exportpapieren niet opsturde, ik ben enorm geholpen door het avs en hebben zelfs gezord dat ik mijn papier voor het showseizoen binnen had omdat ik die het jaar ervoor ook gemist had.
Aan de andere kant hoor ik wel meer vervelende dingen over het stamboek, maar dat is er bij het Baps en duitsestamboek ook.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie