11 en 12 september 2010 - National Championship Show Ermelo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sherif

11 en 12 september 2010 - National Championship Show Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 11:14

Op 11 en 12 september vindt de jaarlijkse AVS National Championship show weer plaats in Ermelo

Buiten de reguliere show rubrieken kan er ook weer gereden worden in de zadelrubrieken. Opnieuw wordt er door onze eigen gebruikscommissie een dressuurclinic gehouden en de DAWRA zal dat weekeinde wederom de AVS Western Riding Cup verrijden.

Tevens zal tijdens dit weekend ook de galarubriek voor AVS goedgekeurde dekhengsten met minimaal een derde exterieurpremie e/o een prestatiepredikaat worden georganiseerd. Ook buitenlandse hengsten zijn welkom om deel te nemen onder regelementair gestelde voorwaarden.

Nieuw voor 2010 is het uitreiken van prestatiepredikaten op de National Championship Show. Heeft uw paard een prestatiepredikaat behaald dan kunt u uw paard gratis opgeven voor deze uitreiking. Wel stellen wij het prijs als het paard aanwezig kan zijn én het liefst vindt de uitreiking plaats onder het zadel of voor de kar.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 11:38

Afbeelding

Mijn binky is ook van de partij <3

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:02

Mijn dame komt ook <3

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:19

sherif schreef:
Nieuw voor 2010 is het uitreiken van prestatiepredikaten op de National Championship Show. Heeft uw paard een prestatiepredikaat behaald dan kunt u uw paard gratis opgeven voor deze uitreiking. Wel stellen wij het prijs als het paard aanwezig kan zijn én het liefst vindt de uitreiking plaats onder het zadel of voor de kar.

Ilona en Siv zullen zaterdags hun prestatiepredikaat Dressuur ophalen <3 en .... zondag
te zien zijn in de western ridden class én DAWRA wedstrijden (dit is voor hun de 1e keer in western-tenue etc dus ze zien het als een oefenwedstrijd, daar ze ook gelijk in de L2 moeten starten en op 1 hand moeten rijden!!!!!) :oo

Afbeelding

Ook zullen de 2 volle broers mee doen (AR Fayyim en AR Sahar ibn Valerio) *D

Afbeelding
Afbeelding

We maken er een gezellig weekend van :D

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:07

ARRGGGHH waarom vinden de leuke dingen plaats in de weekenden dat ik moet werken :(

Heeeeeeelll misschien dat ik de zaterdag vrij kan krijgen, maar zondag zit er niet in, dan moeten we met 8 paarden op jumping (incl mijn koppige wit met modder bevlekte AV :D )

Isabel welke dag moeten jouw kanjers? (De broerkes dan hee ;) )

Edit wel spannend hoor Sivje voor eerst op western wedstrijd :+ en dan al gelijk hoger, zal voor ze duimen :D

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:20

RhealLover schreef:
Isabel welke dag moeten jouw kanjers? (De broerkes dan hee ;) )

Edit wel spannend hoor Sivje voor eerst op western wedstrijd :+ en dan al gelijk hoger, zal voor ze duimen :D

Loon moet gelijk L2 starten := daar ze op een hengst rijdt !

De AR-etjes moeten zondags ;)

RhealLover

Re: 11 en 12 september 2010 - National Championship Show Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 15:13

DAAMMMNNN daar baal ik van ken ik ze weer niet aanmoedigen, nu moet ik die zondag mn ezel :P gaan aanmoedigen die geen cm op concours wilt springen (eigenwijze knoest dat het is... thuis springt ie onder zadel 1.40m hoog grrrrr)

Ik zal voor al je paardjes duimen hoor :D en dan maar weer achter de pc wegkwijlen achteraf van de heerlijke fotos ;)