Wat vinden jullie mooier staan, een gecombineerde, of enkel een hoge (brede) neusriem bij een AV?
Een neusriem heeft als doel dat het nuttig is natuurlijk, maar ik heb met beide gereden en mijn AV reageert op beide hetzelfde.
Brandt maar los.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ragdollcat schreef:Ik heb bij mijn hoofdstel de neusriem erafgehaald, zonde van het mooie hoofd van mijn AV.
Het mooie is dat hij het bit niet vastpakt en ervandoor gaat, ik ben niet zo voor neusriemen, dat snoert de mond dicht.

) en heel zacht en soepel dus hij buigt mooi om de neus.

Ambrasoft schreef:Ragdollcat schreef:Ik heb bij mijn hoofdstel de neusriem erafgehaald, zonde van het mooie hoofd van mijn AV.
Het mooie is dat hij het bit niet vastpakt en ervandoor gaat, ik ben niet zo voor neusriemen, dat snoert de mond dicht.
Ja, mijn paardje pakt haar bit ook niet vast maar ik vind een neusriem sowieso wel wat mooier staan.
Ook omdat ik wedstrijden ga starten, en dan is het verplicht!
Sowieso, als ik een gecombineerde koop, doe ik de sperriem niet erg vast want ze heeft hem eigenlijk niet nodig..
Wat niet nodig is hoeft er ook niet te komen
(Zegt degene die zelf nu spaart voor mexicaanse neusriem omdat ie mooi is -Alleen ik doe niet aleeen voor de mooiig heid
Ik heb nog wel een klein beetje een doel
-
)