Arabieren stage.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Arabieren stage.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 10:33

Hallo,

Na de vakantie moet ik van 23 augustus tot 15 oktober stage lopen. Ik heb dit vorige week ongeveer te horen gekregen, en
ook te horen gekregen dat dit voor de zomervakantie geregeld moet zijn.

Ik heb al heel wat e-mails verstuurd, maar het jammere is dat niemand terug maild.
Dus, nu ging ik weer kijken voor bokt.

Ik ben op zoek naar een stage waar je met arabieren werkt.
Het liefst arabieren die in western getraind worden.
En als ik nog niet veeleisend bent, het liefst in de buurt van Ede.'
En ook nog eens aequor erkend, verplicht voor school ..

Wat niet gaat, gaat niet. Maar ik zou graag bedrijven willen zien. (ook die niet aan de eisen voldoen)

Mochten jullie iets weten, zou het heel fijn zijn als jullie mij het 1 en ander kunnen laten weten! :)
Ben hard op zoek.

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes, Denise.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 31-05-10 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Thats_Me

Re: Arabieren stage.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:38

Ik zou zeggen kijk op de site van Aequor en ga op zoek naar iets wat binnen jouw criteria valt.

Ik zou zeggen héél veel succes! Ben er alleen helemaal niet zeker van of je uberhaupt iets gaat vinden dat voldoet aan jouw criteria.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 11:03

Ik kijk veel op de site van aequor, maar vind het nou niet echt een handige site om naar een specifiek bedrijf op zoek te gaan.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:15

Niet? Je kunt zoeken in de bedrijven en dan op categorie en in de buurt van je woonplaats. Kunt zelfs de straal invoeren dat je max. wilt reizen vanaf je postcode. Dan krijg je alle bedrijven die daar binnen vallen en kun je ze gewoon aanklikken om te kijken of het wat is. Zegt dat niet genoeg dan kun je altijd het bedrijf googelen en kijken of ze een website hebben.

Zo deed ik eigenlijk altijd zoeken.. En dan als een bedrijf mij aansprak die uitprinten totdat ik er een paar had en dan maar bellen. Met deze methode weet je tenminste zeker dat je een bedrijf hebt die aequor is goedgekeurd.

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:16

Klarenbeek Arabians in Doornspijk zijn ook aquor erkend