Padrons Kadar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lanishafay

Padrons Kadar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 15:11

Hoi,

ik heb een 4-jarige merrie van Padrons Kadar, nu ben ik benieuwd hoe groot ze ongeveer gaat worden. Haar moeder is Atlantis (Amal) en zij is 1.52

Ik heb internet al afgezocht om de stokmaat van Padrons Kadar te vinden maar helaas...

Bruine hengst, afstamming is Padron x AR Emerald. Is al overleden.

kent iemand deze hengst, zoja weet je ook de stokmaat?

Alvast bedankt!

Groetjes R.

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:43

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:49

Na even mijn geheugen opgefrist te hebben.. Heb jij dat leuke vos merrietje met aparte bles? Door Thalita gefokt?

Padrons Kadar heb ik nooit in levende lijven gezien. De gemiddelde stokmaat van arabische volbloedpaarden ligt tussen de 1.45 en 1.60 meter dus dan kan je het natuurlijk ongeveer wel raden ;) Ik ben er wel benieuwd naar waarom je juist de stokmaat wil weten?

Nicole288

Re: Padrons Kadar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:50

FB -> AV

lanishafay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 11:39

Ja dat is mijn merrietje inderdaad :)

Ze is nu rond de 1.53 en vroeg me af hoe groot ze ongeveer gaat worden. Ik weet wel dat ze rond de 1.50 worden maar was gewoon benieuwd. Ik reed eerder altijd die ruin van talitha L.A. Shafay van Fayoum, hij was mooi op maat dus hoop dat zij ook nog wat door zal groeien. Al was Fayoum natuurlijk extreem groot voor een arabier 1.63.

Het is een superlieve merrie, ben er erg blij mee hoor. :)

ReneeP schreef:
Na even mijn geheugen opgefrist te hebben.. Heb jij dat leuke vos merrietje met aparte bles? Door Thalita gefokt?

Padrons Kadar heb ik nooit in levende lijven gezien. De gemiddelde stokmaat van arabische volbloedpaarden ligt tussen de 1.45 en 1.60 meter dus dan kan je het natuurlijk ongeveer wel raden ;) Ik ben er wel benieuwd naar waarom je juist de stokmaat wil weten?

lanishafay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 11:40

Ja klopt :)

ga ik doen, bedankt!

amaldas schreef:
Padrons Lanisha'zeker??
http://www.youtube.com/watch?v=ay_0ayPp4ow

Neem is contact op met degene die de video gepost heeft (fantasiaa) Zei kende hem als geen ander.
Wel moet je een mailtje in engels sturen