Mijn: Dat ik hem had gekocht!
En het opleren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
claudiaM33 schreef:Die keer dat ik met mijn merrie Lutecya 's avonds laat bij volle maan op het strand tijdens een endurancetraining door de golven galoppeerde, dat was zo speciaal........
Dat ik met Lutecya in Moorsele tijdens de European Riddenclass derde geplaatst werd tussen al het engelse geweld.....
Tijdens een vakantie met Lutecya ik alleen met haar in een weilandje in een tentje sliep en zij me iedere ochtend wakker maakte door aan de rits van de tent te rommelen.....
Lutecya mij naar huis bracht nadat ik verdwaald was op de Veluwe en ik geen idee had waar ik was en dus de teugels maar heb losgegooid en haar de weg heb laten vinden in het pikkedonker......
Ik heel mooi afscheid van haar heb kunnen nemen nadat ze toen ik even weg was, was gestorven (op 24 jarige leeftijd) in het weiland en dat de avondzon heel mooi in haar ogen scheen en ik het gevoel had dat ze nog heel dicht bij me was.
24 jaar zij mijn liefste maatje is geweest en ik iedere dag intens van haar heb mogen genieten.....

) claudiaM33 schreef:Die keer dat ik met mijn merrie Lutecya 's avonds laat bij volle maan op het strand tijdens een endurancetraining door de golven galoppeerde, dat was zo speciaal........
Dat ik met Lutecya in Moorsele tijdens de European Riddenclass derde geplaatst werd tussen al het engelse geweld.....
Tijdens een vakantie met Lutecya ik alleen met haar in een weilandje in een tentje sliep en zij me iedere ochtend wakker maakte door aan de rits van de tent te rommelen.....
Lutecya mij naar huis bracht nadat ik verdwaald was op de Veluwe en ik geen idee had waar ik was en dus de teugels maar heb losgegooid en haar de weg heb laten vinden in het pikkedonker......
Ik heel mooi afscheid van haar heb kunnen nemen nadat ze toen ik even weg was, was gestorven (op 24 jarige leeftijd) in het weiland en dat de avondzon heel mooi in haar ogen scheen en ik het gevoel had dat ze nog heel dicht bij me was.
24 jaar zij mijn liefste maatje is geweest en ik iedere dag intens van haar heb mogen genieten.....
Dat beeld zal ik never ever vergeten, en ik krijg nog steeds vlinders in mijn buik als ik er aan terug denk! 
) maar dan herpakt hij zich en komt hij heel opgeblazen, luid snurkend en imponerend voor mij staan. Dat was voor mij toch wel een kippenvel-momentje! Marigold schreef:ik kende vroeger een arabier (nou ja, 80% arabier zeiden ze).
hij was erg stipt qua tijd.
hij kreeg voer op vaste tijden.
en als je hem 5 minuten te laat zijn brok gaf, echt waar ik lieg het niet,
dan ging hij boos met de kont naar de voerbak staan, en at niet.
dan was hij gewoon echt beledigd en hoefde het niet meer.