Kinderen van Primeur (Almaz x Prichina)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geertje_zz

Kinderen van Primeur (Almaz x Prichina)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 10:02

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden ontdekt dat mijn Zafir kindertjes heeft gemaakt tot ongeveer zijn zesde.
Ben heel erg benieuwd of iemand hier daar misschien een veulen van heeft!
Hij heet op papier dus Primeur en wordt vandaag 22, dus het is wel allemaal al een tijdje geleden.
Het is een arabisch volbloedje en zijn ouders zijn Almaz en Prichina (stamboom staat op allbreedpedigree).
Ik weet niet zo ontzettend veel over zijn jonge jaren, dus als iemand hem kent en er wel meer over weet is ook altijd leuk om te horen!

Groetjes Geertje

Sigrid72

Re: Kinderen van Primeur (Almaz x Prichina)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:46

Klopt, er lopen 7 veulens van hem rond bij de arabische volbloeden. Allemaal trouwens van dezelfde persoon, C.A. v.d. Ree : het ging hier over eigen hengst x eigen merrie kruisingen, want Primeur was niet goedgekeurd.
Primeur werd gefokt door Robbie den Hartog (Kossack Stud) dus daar kan je alvast wat info vragen.

Een van de kinderen van Primeur, Jolly Coeur R, werd geshowd in 1994 met de volgende uitslag : 9e (op 11) hengstveulens geboren nà 1 mei, NK Maartensdijk (NED) , 375 ptn

Zoon Saoud's Marc R is dan weer in de lagere endurance uitgebracht geworden in 2000.

Dochter Tabitah R heeft dan weer zelf doorgefokt, dus je paardje is ook al opa.